کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بیشترین بارندگی استان در ۲۴ ساعت گذشته در دهاقان با ۵.۵ میلی‌متر ثبت و گزارش شده است.
کد خبر: ۱۰۸۲۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶ 18 December 2022

محمد رضا رفیعی افزود: پس از دهاقان، نجف آباد ۴.۹ میلی متر و نطنز ۴.۲ میلی متر دارای بیشترین بارندگی بود.

وی ادامه داد: برای شهر اصفهان هم سه میلی متر بارش در ایستگاه باران سنجی اداره کل هواشناسی به ثبت رسیده است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت: این سامانه امروز با فعالیت در مناطق شرقی از استان خارج خواهد شد و بارش‌های پراکنده ای را برای این مناطق به‌همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مه آلودگی برای امروز پدیده غالب در استان خواهد بود،اضافه کرد:جو پایداری از روز دوشنبه (فردا) تا پایان هفته بر روی استان استقرار خواهد داشت و برای مناطق مرکزی، صنعتی و کلان شهر اصفهان شرایط برای انباشت آلاینده ها جوی مهیاست.

رفیعی خاطرنشان کرد: شاخص کیفیت هوا در این مدت به ناسالم برای گروه‌های حساس می رسد و در صورت کنترل نشدن منابع آلاینده به وضعیت ناسالم برای عموم خواهد رسید.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان، نسبت به کاهش تردد خودروها و کنترل فعالیت واحدهای صنعتی، مدیریت منابع آلاینده، در این مدت تاکید بر عدم تردد غیرضروری برای تمام گروه‌ها، پرهیز از فعالیت فیزیکی و ورزشی در فضای باز، اتخاذ تدابیر مدیریتی لازم برای جلوگیری از افزایش غلظت آلاینده‌ها تا حد ناسالم برای عموم توصیه کرد.

وی گفت: دمای کلان شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات شبانه روز گذشته به ۱۴ درجه سانتی گراد و در خنک‌ترین ساعات به ۲ درجه سانتی گراد رسید.

رفیعی اظهار داشت: خوروبیابانک با دمای ۱۶ و فرودگاه شهید بهشتی با دمای منفی پنج درجه سانتی گراد گرم‌ترین و سردترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار