فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام ۱۷ باند بزرگ جرائم مختلف در غرب استان تهران خبر داد و گفت: بیش از ۱۷۰۰ متهم در این ارتباط دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۸۲۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰ 14 December 2022

به گزارش تابناک تهران، سردار کیوان ظهیری صبح امروز در بیست و چهارمین مرحله طرح ارتقاء اجتماعی محله محور در شهرستان‌های غرب استان تهران با اشاره به اجرای ۴۳۷ فقره حکم قضایی اظهار داشت: ۱۲ باند سرقت در غرب استان تهران متلاشی و بیش از ۱۷۰۰ متهم دستگیر شدند. همچنین ۸۰۰ سارق و مال‌خر تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با بیان اینکه ۲۶۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی توسط پلیس کشف شد افزود: این وسایط نقلیه پس از طی مراحل قانونی به مالباختگان تحویل داده می‌شود.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران به کشف ۱ تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر اشاره کرد و ابراز داشت: ۵۱۲ معتاد متجاهر در شهرستان‌های غرب استان شناسایی و جمع‌آوری و تحویل مراکز بازپروری و کمپ‌های ترک اعتیاد شدند.

ظهیری به دستگیری ۲۱۴ خرده‌فروش و ۲۹ قاچاقچی عمده مواد مخدر اشاره کرد و گفت: ۵ باند بزرگ مواد مخدر در غرب استان تهران منهدم شد.

وی تصریح کرد: ۲۷ نفر در رابطه با قاچاق کالا و ارز به ارزش ۱۰ میلیارد تومان دستگیر شدند و طرح‌های مبارزه پلیس با مفاسد اقتصادی تداوم خواهد داشت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: پلیس در کنار مردم است و با اقدامات و برخورد‌های جدی با مخلین نظم و امنیت، آرامش را در جامعه به ارمغان می‌آورد.

ظهیری با بیان اینکه امکانات و تجهیزات پلیس روز به روز توسعه می‌یابد گفت: گشت ویژه پلیس برای افزایش ضریب امنیت در شهرستان‌های غرب استان تهران راه‌اندازی شد تا با سارقین به عنف و مسلحانه و مزاحمین مردم برخورد قاطع شود.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان به فعالیت ۳۰۰ واحد گشتی پلیس در شهرستان‌های غرب استان اشاره و خاطرنشان کرد: ۲۰ دستگاه خودرو و ۴۰ موتورسیکلت جدید به یگان امداد نیرو‌های انتظامی در غرب استان تحویل شد تا امکانات پلیس ارتقاء یابد.

۱۷ باند بزرگ جرائم مختلف در غرب استان تهران منهدم شد

۱۷ باند بزرگ جرائم مختلف در غرب استان تهران منهدم شد

۱۷ باند بزرگ جرائم مختلف در غرب استان تهران منهدم شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار