مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: کودکان با آموزش درست می توانند انرژی را برای آینده خود پس انداز کنند.
کد خبر: ۱۰۸۱۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰ 14 December 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ ولی الله ناصری روز سه شنبه در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و معاون آموزش و پرورش ایلام به اهمیت فرهنگ‌سازی و آموزش کودکان به عنوان آینده سازان سرزمین اسلامی مان اشاره کرد و اظهار داشت: در استان شدت مصرف انرژی نسبت به استان های دیگر اندکی بیشتر است و این بررسی نشان می دهد ظرفیت مناسبی برای کاهش مصرف در استان وجود دارد.

وی افزود: انرژی در ایران بالاترین یارانه را به خود اختصاص می دهد و همین امر باعث شده تا رفتار مصرفی نسبت به دیگر نقاط دنیا متفاوت باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: می بایست تلاش کنیم تا مردم مصرف بهینه را به عنوان رفتار ارزشی تلقی کنند.

ناصری تصریح کرد: آموزش در حوزه انرژی در سالیان اخیر به عنوان یک ضرورت مهم تلقی می شود چرا که منابع تأمین انرژی نامحدود نیست
وی اظهار داشت: کانون پرورش فکری و آموزش و پرورش از بزرگترین ظرفیت آموزشی بهره مند و این توان می تواند تغییر نگرش جامعه به سوی رفتار مصرف بهینه را تضمین کند.

امیدی، معاون آموزش و پرورش ایلام گفت: در ایلام ۳۰۰ مکان آموزشی وجود دارد و در این اماکن ۱۶ هزار شعله لامپ وجود دارد که این ظرفیت مناسبی برای مدیریت مصرف در بخش آموزش و پرورش است.

رستگار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام نیز به ظرفیت هنر به عنوان زبان لطیف انتقال پیام و مفاهیم اشاره کرد و اظهار داشت: کانون در حوزه های نمایش عروسکی، برگزاری جشنواره های هنری و طرح همیار برق در کنار صنعت برق استان خواهد بود./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار