معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران
معاون استاندار مازندران با تاکید بر لزوم تلاش برای هم افزایی توانها در مسیر توسعه کشور افزود: تقویت مردمی سازی طرح های تحولی در کشور راهبرد اساسی است
کد خبر: ۱۰۸۱۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹ 10 December 2022

به گزارش تابناک مازندران ، سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در گفت و گویی اظهار داشت:

دولت سیزدهم برنامه‌های توسعه آینده کشور را معطل برجام نکرده است.

روح‌الله سلگی در جمع منتخبان جهادی مناطق محروم مازندران اظهار کرد: دولت سیزدهم در خصوص توافق برجام نگاه اصلاحی و سازنده برای تامین منافع پایدار کشور دارد.

وی با اشاره به پاسخ کشورمان به متن پیشنهادی کشورهای اروپایی طرف برجام ادامه داد: مسوولان‌ با هوشمندی و حفظ مصالح و منافع پایدار کشور پاسخ راهگشا، قاطع و سازنده به طرف‌های مقابل در مذاکرات را دادند.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران با اشاره به عهد شکنی آمریکا در اجرای توافق اولیه برجام افزود: تیم مذاکره کننده دولت سیزدهم در روند مذاکرات برجامی هرگز نگاه خوشبینانه‌ای نسبت به آمریکا نداشته است.

این مسوول استانی گفت: کشور بدون برجام و fatf بسوی اهداف آرمانی و قله‌های پیشرفت پیش می‌رود.

سلگی تصریح کرد: تیزبینی و هوشمندی دولت سیزدهم از تحمیل خسارت محض دیگر به کشور جلوگیری کرد.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد کشور در استحکام پایه‌های اقتصاد مقاومتی تغییر نخواهد کرد.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر لزوم تلاش برای هم افزایی توانها در مسیر توسعه کشور افزود: تقویت مردمی سازی طرح های تحولی در کشور راهبرد اساسی است.

وی اظهار کرد: دولت، برنامه هفتم توسعه کشور را با نگاه به ظرفیت های قانونی کشور وضعف های ساختاری برنامه های ششگانه قبلی تدوین خواهد کرد.

سلگی با اشاره به مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور افزود: به رغم برخی کمبودها ظرفیت های کشور برای غلبه بر مشکلات بسیار بارزتر و بیشتر است.

وی بهره‌مندی از نگاه حل المسایلی به مشکلات را مهم دانست وافزود: مشکلات عمده کشور در پرتو عزم و اراده انقلابی و مدیریت جهادی برطرف خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار