استاندار تهران از برنامه‌ریزی برای سفر ریاست جمهور به دماوند و فیروزکوه خبر داد و گفت: اصراری برای تغییر و تحولات مدیریتی در استان تهران نداریم.
کد خبر: ۱۰۸۱۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳ 10 December 2022

به گزارش تابناک تهران، علیرضا فخاری استاندار تهران در این باره اظهار کرد: شهرستان دماوند ظرفیت‌های خاص و ویژه‌ای دارد که می‌تواند در اهداف مختلف توسعه کشور نقش‌آفرینی کند.

وی افزود: در نشست با مسئولان و معتمدان محلات، مشکلات عمده دماوند از جمله مسائل حوزه حمل و نقل، نظیر کمربندی منطقه گیلاوند و حوزه‌های زیربنایی و روبنایی مساکن مهر مطرح شد.

استاندار تهران گفت: امیدواریم در برنامه‌ریزی‌هایی که انجام می‌شود، از طریق فرمانداری و پیگیری‌های مدیران حوزه شهری بتوانیم در آینده نزدیک شاهد رفع مشکلات شهرستان دماوند باشیم.

فخاری تصریح کرد: شرق استان تهران ظرفیت‌های مطلوبی در حوزه‌های کشاورزی، گردشگری و صنایع تبدیلی دارد که می‌تواند فرصت‌های کشوری مد نظر قرار گیرد.

وی در خصوص ادامه سفرهای ریاست جمهوری به شهرستان‌های استان تهران بیان کرد: موضوع سفر آیت‌الله رئیسی به دماوند و فیروزکوه در سفر ایشان به رباط کریم مطرح شد که ریاست جمهور تاکید کرد تا برای انجام این موضوع برنامه‌ریزی‌های لازم از طریق معاونت اجرایی و استانداری انجام شود و در دستور کار قرار گیرد.

استاندار تهران در ارتباط با تغییر و تحولات نیز تاکید کرد: هیچ دلیل واضحی برای تغییرات بدون هدف نداریم و اگر تغییری صورت گیرد، با نگاه شایسته‌سالاری و توانمندی و همراهی افراد انجام می‌شود.

فخاری ادامه داد: اگر کسی نتواند در دولت سیزدهم در مسیر اصلی خدمت‌گذاری به مردم قرار گیرد، از قطار همکاری پیاده می‌شود و به طور کلی، اینکه باید تغییراتی در سطوح عالی استان هدف‌گذاری کنیم و همه مسئولان را تغییر دهیم، جز برنامه‌های ما نیست و اصراری به تغییر و تحولات نداریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار