نیک می دانیم تنها هدف دشمنان قسم خورده ایران و دنیای استکبار جهانی از نفوذ، تسلیم کردن و تغییر ماهیت و باورهای جامعه است.
کد خبر: ۱۰۸۱۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸ 09 December 2022

قلم ماندگار/ خوزستان:

حسین عبدالعزیزی

به گزارش قلم ماندگار، نیک می دانیم تنها هدف دشمنان قسم خورده ایران و دنیای استکبار جهانی از نفوذ، تسلیم کردن و تغییر ماهیت ها و باورها است. به همین دلیل دشمن از همه امکانات با صرف هزینه های هنگفت از  طرق مختلف از قبیل تهاجم و شبیخون فرهنگی از راه جنگ نرم، ماهواره ها، فضای مجازی، ترور شخصیت ها، تحریم ها و نفوذ برای مقابله با ایران استفاده می کند که می بایست همه ملت برای مقابله با این خدعه ها هوشیار و بیدار باشند و نقشه های شوم و ننگین دشمنان را خنثی و نقش بر آب کنند که مهترین راهکار مقابله با نفوذ دشمن بصیرت افزایی، روشنگری، افشاگری و جهاد تبیین است و باید به صراحت بیان کرد جهاد تبیین یکی از دستورکارهای بسیار مهم برای مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش های انقلاب اسلامی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها و در مقاطع گوناگون بر این مهم تأکید کرده اند.

 البته داشتن بصیرت، هوشیاری و دشمن شناسی به موقع و فریب های شعارهای دشمن را نخوردن از دیگر راه های جلوگیری از نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمنان نظام است و باید اذعان کرد بیش از هجمه اقتصادی و امنیتی، امروز دشمن هجمه روانی و جنگ تبلیغاتی دارد و  دشمن می‌خواهد افکار عمومی را قبضه کند؛ در چنین شرایطی رهبر انقلاب تاکید کردند جهاد تبیین یک واجب عینی و فوری است.

ناگفته نماند: اهالی رسانه به ویژه مطبوعات می توانند با ابزار قلم خود از منابع ملی کشور در برابر هجمه و توطئه های دشمنان دفاع کنند. همچنین رسانه ها با صداقت، اخلاق حرفه‌ای و متکی به منابع ملی مسائل و واقعیت ها را روایتگری کنند و در میدان جهاد تبیین فقط واقعیت ها را منعکس و از سفیدنمایی یا سیاه نمایی پرهیز کنند.

در پایان باید گفت به نظر می رسد: رسانه ها می توانند با روایتی مناسب و شایسته از عملکرد و دستاوردهای دولت مردمی سبب افزایش امید در جامعه شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار