بسته خبری:
ششمین دوره انتخابات هیات مدیره اجرایی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین همزمان با سراسر کشور آغاز شد/رئیس محیط زیست شهرستان البرز گفت: پایش و نمونه‌برداری از 128 واحد تولیدی، صنعتی و خدماتی در سه ماه دوم امسال انجام شد/مرحله نهایی رقابت‌های لیگ بسکتبال دختران نوجوان کشور از امروز در قزوین آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۸۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹ 08 October 2015

انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین آغاز شد

رییس هیات اجرایی این دوره از انتخابات در حاشیه برگزاری این انتخابات به خبرنگار ایرنا گفت: پس از کاندیدا شدن و احراز شرایط، 83 کاندیدا برای انتخاب 11 نفر از اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در این دوره از انتخابات با هم به رقابت می پردازند.

مهدی عبدالرزاقی، رای گیری و شمارش آرا در این دوره از انتخابات را به صورت الکترونیکی اعلام کرد و افزود: در حوزه اصلی که در سالن نمایشگاههای بین المللی قزوین برگزاری می شود 10 دستگاه تشخیص هویت و 36 غرفه رای گیری، در تاکستان سه دستگاه تشخیص هویت و چهار غرفه رای گیری، در بویین زهرا یک دستگاه تشخیص هویت و دو غرفه رای گیری و در آبیک دو دستگاه تشخیص هویت و سه غرفه رای گیری برای رای دهندگان تعیین شده است.

به گفته وی، زمان رای گیری تا ساعت 17 امروز ادامه دارد و در صورت نیاز هم تمدید خواهد شد.

عبدالرزاقی اظهارکرد: رای گیری به صورت رایانه ای و آرا نیز توسط نرم افزاری که از سوی وزارت راه و شهرسازی در اختیار هیات های اجرایی قرار داده شده شمارش خواهد شد. 

عبدالرزاقی با اشاره به عضویت هشت هزار و 500 نفر در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین، خاطرنشان کرد: براساس شیوه نامه برگزاری انتخابات، اعضایی که حق عضویت خود را در سال 93 پرداخت کرده اند صلاحیت شرکت در این انتخابات را دارند.

به گفته رییس هیات اجرایی ششمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین، در طول برگزاری تبلیغات کاندیداها حدود 10 مورد شکایت به ما ارجاع و به تمامی آن نیز رسیدگی شد.

این مسوول در پایان خاطرنشان کرد: نتیجه قطعی ششمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین در صورت وجود اعتراض، بررسی و پس از گزارش هیات نظارت، اعضای برگزیده توسط مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین معارفه خواهند شد. 

اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین شامل چهار متخصص عمران، دو متخصص معماری و از رشته های شهرسازی، نقشه برداری، ترافیک، تاسیسات برق و مکانیک می باشند. 

***

پایش زیست محیطی واحدهای تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی البرز قزوین انجام شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سیاوش غیاثوند صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای جلوگیری از ایجاد مشکلات زیست محیطی، پایش و نمونه برداری از  128 واحد تولیدی، صنعتی و خدماتی در سه ماه دوم امسال در شهرستان البرز انجام شد.

وی با بیان اینکه بیشترین پایش و نمونه‌برداری مربوط به واحدهای آلاینده محیط زیست در شهرستان البرز بوده است، بیان کرد: به 11 واحد آلاینده محیط زیست در شهرستان البرز اخطاریه ارسال شد که این امر در  راستای رفع آلودگی و بهره‌گیری  از محیط زیستی پاک صادر شده است.

غیاثوند با اشاره به اینکه 9 مورد پاسخگویی به شکایات مردمی، 13 مورد پاسخ به استعلام بهره‌برداری، 105 نفر روز گشت و کنترل در عرصه‌های حوزه استحفاظی محیط طبیعی و سم پاشی آبشخورها و منابع آب مصرفی نشخوارکنندگان کوچک در راستای جلوگیری و پیش‌گیری از انتشار طاعون نشخوارکنندگان کوچک و 22 مورد پاسخ به استعلام استقرار از دیگر اقدامات این اداره در فصل دوم سال 94 بود.

رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان البرز عنوان کرد: حفظ حیات محیط زیست و آلوده نکردن آن یکی از موضوعات مهمی بوده که مسئولان و مردم باید به آن توجه‌ ویژه‌ای کنند.

غیاثوند با بیان اینکه طبیعت به عنوان یک امانت ارزشمند  در اختیار ما قرار گرفته است، تصریح کرد: وظیفه ما حفظ  محیط زیست و انتقال آن  به نسل‌های بعدی است.

***

آغاز مرحله نهایی رقابت‌های لیگ بسکتبال دختران نوجوان در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، با درخواست و پیشنهاد هیئت بسکتبال استان قزوین و موافقت فدراسیون بسکتبال میزبانی مرحله نهایی نخستین دوره رقابت‌های لیگ بسکتبال دختران نوجوان کشور به قزوین سپرده شد.

بسکتبال بانوان استان قزوین که در طول سال‌های گذشته همواره زبانزد سایر استان‌ها و فدراسیون بسکتبال بوده، حالا این بار به مرحله حساسی قدم گذاشته، مرحله‌ای که بدون شک این بار می‌تواند چهره‌های جدیدی را به جامعه ورزشی بسکتبال بانوان استان و کشور تحویل دهد.

به هر حال میزبانی قزوین از رقابت‌های نخستین دوره بسکتبال دختران نوجوان کشور به خودی خود نشان از اعتماد بالای فدراسیون بسکتبال به استان قزوین دارد، چرا‌که در طول ماه‌های گذشته هیئت بسکتبال این استان میزبانی چندین مرحله از این رقابت‌ها و حتی رقابت‌های رده‌های سنی بالاتر را هم بر عهده داشته است.

نایب‌رئیس هیئت بسکتبال استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به آغاز نخستین دوره رقابت‌های لیگ بسکتبال دختران نوجوان کشور به میزبانی این استان اظهار کرد: این رقابت‌ها در حالی از امروز آغاز شده که بدون شک بسکتبالیست‌های استان قزوین این توانایی را دارند که بتوانند در این مسابقات خوش بدرخشند.

افسانه حسن‌نایبی با بیان اینکه نخستین دوره مسابقات لیگ بسکتبال دختران نوجوان کشور از دو ماه قبل با شرکت 16 تیم آغاز شد، افزود: این رقابت‌ها در دو گروه هشت تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار شد و در نهایت از هر گروه سه تیم جواز شرکت در مرحله نهایی را کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه 6 تیم در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ بسکتبال دختران نوجوان کشور حضور دارند، عنوان کرد: تیم‌های هیئت بسکتبال قزوین، کوشا تهران، هیئت بسکتبال البرز، هیئت بسکتبال تهران، شهرداری سنندج و هیئت بسکتبال کرمانشاه از جمله تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها هستند که باید برای کسب عناوین برتر با یکدیگر رقابت کنند.

نایب‌رئیس هیئت بسکتبال استان قزوین با اشاره به توانایی‌های بالای بسکتبالیست‌های دختر نوجوان این استان اظهار امیدواری کرد که تیم هیئت بسکتبال استان قزوین با استفاده از ظرفیت بازیکنان خود بتواند عنوان نخست این رقابت‌ها را از آن خود کند.

گفتنی است؛ مرحله نهایی مسابقات لیگ بسکتبال دختران نوجوان کشور به مدت سه روز در سالن شهید بابایی قزوین برگزار می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار