اختصاصی تابناک مازندران
استاندار مازندران گفت: امروز هیچ مرگ بر آمریکایی واجبتر از تولید نیست و پوزه دشمنان با افزایش تولید و توسعه اقتصادی به زمین مالیده میشود
کد خبر: ۱۰۷۶۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۷ 14 November 2022

به  گزارش تابناک مازندران، سید محمود حسینی‌پور شامگاه یکشنبه ۱۴۰۱/۸/۲۲ در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مازندران در شهرستان نکا گفت: به این فکر می کنم که اکنون تعدادی مدیران در این جلسه نشستند در ارتباط با روند انتقال برق به واحدهای تولیدی صحبت می کنند اما برخی کشورهای غربی به جوانان ما آموزش می دهند و برایشان نقشه می کشند که آنان ترانس های برق ما را قطع و خراب کنند و واقعا روزگار عجیبی است. 

استاندار مازندران: امروز هیچ مرگ بر آمریکایی واجب‌تر از تولید نیست  

وی تصریح کرد: درست است در کشور ما مشکلاتی وجود دارد، اما این دغدغه ها درون خانوادگی است و اصل تمدن ما بر محور اغتشاش و آشوب نیست بلکه فرهنگ صحبت و گفت و گو در جامعه ما حکم فرماست و معتقدم این دغدغه های درون خانوادگی قابل حل است.

استاندار مازندران گفت: آنهایی که برای خراب کردن ایران در حال تلاش هستند فرهنگ آنان وارداتی است و اصالتی ندارند و حتی یکصدم درصد فرهنگ ما را هم ندارند.

حسینی پور افزود: این کشورهای غربی از عربستان سعودی پول می گیرند تا به کشور ما ضربه بزنند و این آشوب هایی که در کشور ایجاد کردند در ارتباط با بحث حجاب نیست بلکه این کشورها سال های سال است به نامردی بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار پول این مردم عزیز را توقیف کردند و نمی خواهند پس دهند و برخی افراد در داخل نمی دانند که در زمین چه کسی بازی می کنند و سطح نگاه آنان بسیار ضعیف است.

وی ادامه داد: باید بدانیم که جمهوری اسلامی ایران در ارتفاعات بلند و در پیچ آخر مقابله با دشمنان در حال مبارزه است و ما با تمام توان به اهدافمان رسیدیم و فقط پیچ اقتصادی مانده و مطمئن باشید از این گردنه هم عبور خواهیم کرد.

استاندار مازندران تصریح کرد: اگر هم نتوانستیم در حوزه اقتصاد به نسبت دیگر حوزه ها موفق باشیم دلیلش تحریم های اقتصادی و فشارهای خارجی بود که این‌ موضوع هم حل خواهد شد و وظیفه داریم به تولیدکنندگان که سرداران اقتصاد هستند، کمک کنیم.

حسینی پور بیان کرد: برخی آشوب ها در ایران با جنگ اوکراین بی ارتباط نبود چراکه این جنگ روسیه و اوکراین امنیت غذایی و تمام سیستم آنان را به مخاطره گذاشته و خواستند جمهوری اسلامی را درگیر کنند تا بخشی از دغدغه های ذهنی خود در ارتباط با اوکراین را کاهش دهند.

وی گفت: اکنون باید ۲۴ ساعته تلاش کنیم چراکه دشمن دنبال تحریک و هدف قرار داده دهه هشتادی های ماست و آنان شغل و رفاه می خواهند و باید برای آنان کار کنیم.

استاندار مازندران بیان کرد: به مدد همین دهه هشتادی ها با تولید و حمایت از دانش بنیان ها پاسخ دندان شکن به آمریکا می دهیم.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار بین المللی است و این سر و صدای که درست کردند پروپاگاندای رسانه ای است و دشمنان مثل سگ از جمهوری اسلامی ایران می ترسند.

نماینده عالی دولت در مازندران گفت: آنان از ما می ترسند و از مدیران پرتلاش هراس دارند و باید این رویه کار برای مردم را با جدیت دنبال کنیم.

حسینی پور افزود: روسیه که چهار روز تحریم شده به ما می گوید شما چگونه با ۴۰ سال تحریم پیشرفت کردید و در حوزه های مختلف علمی و دانش بنیان خوش درخشیدید که این افتخارات از تلاش های جوانان این مرز و بوم نشات می گیرد.

وی ادامه داد: ما بهترین رهبر دنیا را داریم و خود دشمنان اعتراف می کنند که چنین رهبری تمام توطئه های آنان را خنثی کرده و همه آنان مبهوت عظمت این شخصیت وارسته هستند و به یاری خداوند پرچم این نظام مقدس با دستان ایشان به صاحب اصلی اش یعنی آقا امام زمان (عج) داده خواهد شد.

استاندار مازندران، امروز در سفر کاری به شهرستان نکا از پایانه نفتی، باغ مرکبات در لایه ملا، بیمارستان نیمه کاره در روستای آلوکنده و شرکت فولاد ماشین در شهرک صنعتی شهید نظری بازدید کرد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار