فرماندار بهار مطرح کرد:
روح اله نباتی فرماندار بهار در بازدید وزیر‌ صمت از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان بهار گفت: حمایت از صنایع کوچک، زمینه ساز تحقق شعار مقام معظم رهبری "جهش تولید" و "اشتغال آفرینی" است؛ روستاهای لتگاه و دستجرد از روستاهای توانمند شهرستان بشمار می‌روند و در همین راستا با حمایت از این صنایع می‌توانیم از این روستاها به عنوان نماد اقتصاد مقاومتی در استان و کشور یاد کنیم.
کد خبر: ۱۰۷۵۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸ 05 November 2022

فرماندار شهرستان بهار روستاهای دستجرد و لتگاه را نمونه ی بارزِ الگوی اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

به گزارش تابناک همدان، روح اله نباتی فرماندار بهار در بازدید وزیر‌ صمت از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان بهار مطرح کرد: حمایت از صنایع کوچک، زمینه ساز تحقق شعار مقام معظم رهبری "جهش تولید" و "اشتغال آفرینی" است؛ روستاهای لتگاه و دستجرد از روستاهای توانمند شهرستان بشمار می‌روند و در همین راستا با حمایت از این صنایع می‌توانیم از این روستاها به عنوان نماد اقتصاد مقاومتی در استان و کشور یاد کنیم.

وی حمایت از صنایع خرد را گامی بزرگ در تحقق توسعه اقتصادی شهرستان خواند و افزود:‌ بررسی و رفع موانع تولید در کارگاه‌های کوچک، پیشرفت و گسترش این صنایع را با خود به همراه خواهد داشت.

فرماندار بهار باری دیگر خاطرنشان کرد: حمایت همه جانبه از صنایع اولویت دولت مردمی سیزدهم می‌باشد؛ در همین راستا با برنامه ریزی صورت گرفته درصدد حمایت و گسترش صنایع هستیم.

نباتی تاکید کرد: صنایع بزرگِ موجود در شهرستان، کماکان همچون گذشته در سایه حمایت دولت سیزدهم هستند؛ با همراهی صنایع بزرگ و کوچک شهرستان می‌توانیم گامی عظیم و پایدار در جهت بالندگی این عرصه برداریم چرا که با حمایتِ همزمان از صنایع بزرگ و مادر و صنایع کوچک می توان اشتغال پایدار را ایجاد کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار