معاون وزیر بهداشت و درمان:
تابناک هرمزگان// صبح امروز با حضور دکتر حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت، دکتر غلامعلی جاودان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و معاونین دانشگاه آخرین جلسه هیئت رئیسه دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۷۵۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸ 03 November 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان، دکتر حسین فرشیدی در جمع اعضای هیئت رئیسه دانشگاه بر اهمیت حوزه بهداشت در نظام سلامت تاکید کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تا کنون در حوزه بهداشت سرآمد بوده و بعنوان یکی از دانشگاههای موفق در این حوزه است.

وی افزود: انتظار می رود موضوع پژوهش در این دانشگاه مورد توجه ویژه قرار گیرد؛ ارتباط دانشکده بهداشت با معاونت بهداشتی روند توسعه بهداشت و ارتقاء سلامت جامعه را در بر خواهد داشت.

معاون بهداشتی وزیر بهداشت و درمان توسعه بخش بهداشت و درمان استان را متوازن دانست و عنوان کرد: نتایج کار در بهداشت دراز مدت است؛ آموزش سلامت، واکسیناسیون و ارائه خدمات بهداشتی موجب کاهش بار درمانی و عدم تحمیل هزینه های درمانی به جامعه در آینده خواهد شد؛ بخش بهداشت در کشور مظلوم واقع شده است و نیازمند توجه بیشتری است.

دکتر فرشیدی از حمایت ها و همکاری همه جانبه معاونین، مدیران، کارکنان و کارشناسان بخش های مختلف دانشگاه در مدت تصدی خود در دانشگاه تقدیر و تشکر کرد و انتصاب دکتر جاودان را به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تبریک گفت.

انتهای پیام//

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار