تابناک هرمزگان// رویداد گنج با هدف شناسایی و حمایت از طرح‌های اشتغالزای گروه‌های جهادی در استان هرمزگان آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۷۵۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷ 02 November 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان،  مسئول بسیج سازندگی هرمزگان صبح امروز چهارشنبه در آیین آغاز این رویداد اظهار کرد: رویداد گنج به همت بسیج سازندگی و بنیاد علوی در استان هرمزگان در حال برگزاریست و هدف از برگزاری این رویداد حمایت از گروه‌های جهادی می باشد و قبل از برگزاری رویداد به جامعه هدف اطلاع رسانی شده بود که طرح‌های خلاقانه و اشتغالزای خود را جهت خدمت‌رسانی به مردم ارائه بدهند.
دکتر یاسین باوقار گفت: بیش از دهها طرح از گروه‌های جهادی استان هرمزگان ارسال شده و طرحها توسط مسئولین و دست اندر کاران مربوطه مورد حمایت قرار خواهد گرفت و گروه‌های جهادی که طرح ارائه داده اند در این رویداد حضور دارند و به مدت دو روز این رویداد ادامه دارد .
وی خاطر نشان کرد: طرح های ارائه شده توسط فعالین جهادی به دنبال برطرف کردن مشکلات مردم در عرصه های اشتغال‌زایی، عمرانی، آموزشی، فرهنگی و غیره می باشد.
سرهنگ باوقار افزود: : طرحهای ارائه شده توسط مسئولان استانی و داورانی از بسیج سازندگی و بنیاد علوی قضاوت و داوری می‌شود.
وی تصریح کرد: رویداد گنج بسیار با اهمیت و پربرکت هست و ثمره رویداد گنج شناسایی طرحهای مهم و حمایت از گروه‌های جهادی و معرفی آنها است در شهر ها و روستاها گروه‌های جهادی بسیار فعالی هستند که رویداد گنج زمینه و بستر شناسایی و کشف استعداد درخشان آنها را فراهم آورده تا با شکوفا شدن این استعدادها گرهی از مشکلات مردم باز شود.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار