مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی ایلام:
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی ایلام گفت: ۲ هزار و ۶۰۰ دانش آموز استان در 136 انجمن های اسلامی دانش آموزی عضویت دارند.
کد خبر: ۱۰۷۴۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰ 02 November 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام و المسلمین سعید مدرسی مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی در نشست خبری با اصحاب رسانه از برنامه های این انجمن خبر داد و گفت: اجرای طرح لشکر فرشتگان ویژه انجمن های ویژه انجمن های اسلامی دانش آموزان دختر، برگزاری نشست معرفتی مجازی، تشکیل هیأت های دانش آموزی، طرح انسجام، حضور مبلغان در مدارس، برگزاری مسابقات علمی و قرآنی و همایش دختر ماه را از جمله برنامه های این انجمن برای دانش آموزان است.

وی با اشاره به اجرای طرح هم کلاسی آسمانی توسط این انجمن با بیان این که حدود ۲ هزار و ۶۰۰ دانش آموز استان در انجمن ها عضویت دارند بیان کرد: عضویت این دانش آموزان به صورت زبده یابی انجام و دانش آموزان مستعد از نظر علمی، تربیتی جذب این انجمن ها خواهند شد‌.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی ایلام تصریح کرد: این دانش آموزان در ۱۳۶ انجمن اسلامی در سراسر استان عضویت دارند.

وی از برگزاری اردو تشکیلاتی طلایه داران فردا ویژه اعضا انجمن های اسلامی دختران و پسران خبر داد و افزود: این برنامه دانش آموزان و مسئول انجمن ها را با مسائل و سازوکارهای انجمن اسلامی آشنا می کند تا آن ها را در کار گروه های خود در مدارس تبیین کنند. 

این مقام مسئول عنوان کرد: از دانش آموزان عضو انجمن اسلامی یک هزار و ۶۰۰ نفر دانش آموز مقطع متوسطه دوم و حدود یک هزار نفر دانش آموز مقطع متوسطه اول هستند که عضو گیری دانش آموزان مقطع متوسطه اول امسال برای نخستین بار انجام شده و تا پایان آبان ماه سال جاری ادامه دارد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار