طبق گزارش پلیس راهور افسر کارشناس علت فوت را عدم توانایی در کنترل وسیله ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه برابر ماده ۱۲۹ آیین نامه راهور تشخیص داده که مصدوم پس از انتقال به بیمارستان شهید رجایی قزوین بعلت شدت جراحات وارده فوت می نماید
کد خبر: ۱۰۷۴۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷ 28 October 2022

به گزارش تابناک مازندران ، کشته سازی و سو استفاده از احساسات مردم برای بهره‌برداری‌های ضد امنیتی توسط رسانه‌های بیگانه ادامه دارد. 

تکذیب شایعات مربوط به فوت پرستار رامسری  

فشار روحی بر خانواده مرحومه جوان‌فر در سخت‌ترین شرایط دست‌آویز اهداف سیاسی و ضد امنیتی معاندین شده است.

در ادامه پروژه کشته سازی اغتشاشات اخیر در استان، رسانه های ضد انقلاب دست به دروغ جدیدی برای زنده نگهداشتن اغتشاشات در استان زدند. این بار خانم مائده جوانفر پرستار رامسری که محل کارش در استان گیلان بوده و در حادثه رانندگی فوت نموده است را به عنوان کشته اغتشاشات اخیر جا زدند.

مرحومه مائده جوانفر از پرستاران خدوم و زحمت‌کشی که در دوران کرونا فعالیت‌های فداکارانه ای داشته است در ساعت ۱۷ روز ۳ آبان ماه پس از شرکت در کلاس آموزشی خود در استان قزوین از گردنه کوهین استان قزوین به رشت با خودرو ۲۰۶ خود که به صورت تنها حضور داشته در مسیر بازگشت به منزل بوده که به دلیل خواب آلودگی، خودرواش دچار انحراف شده و به گاردریل جاده برخورد می نماید.

طبق گزارش پلیس راهور افسر کارشناس علت فوت را عدم توانایی در کنترل وسیله ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه برابر ماده ۱۲۹ آیین نامه راهور تشخیص داده که مصدوم پس از انتقال به بیمارستان شهید رجایی قزوین بعلت شدت جراحات وارده فوت می نماید.

 همین موضوع دستاویز رسانه های بیگانه و معاند شده تا از فوت این خانم پرستار بهره برداری های نامشروع سیاسی و ضد امنیتی خود را داشته باشند و بر شرایط سختی که بر خانواده داغدار آن مرحوم میگذرد، بیفزایند.

این رسانه ها با برجسته سازی فوت این خانم پرستار که در راه بازگشت از محل کار خود  بوده تلاش نمودند زمینه ایجاد تشویش در افکار عمومی دیگری در سطح استان و شهرستان رامسر را فراهم کنند و از این موضوع سوء استفاده نمایند که با هوشیاری مردم رامسر این توطئه نیز خنثی میشود.

خبر : مسعود پاشنا 

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
خیلی ها دارن به این نتیجه می رسن که اون دختر بی گناه رو با اطلاع از وضع بیماریش و با برنامه ریزی چند ماهه از سقز آوردن تهران، لباس خارج از عرف تنش کردن و فرستادنش جلوی ون ارشاد و وقتی بردنش خودشم نمی دونست طعمه ماموران کومله و ضد انقلابه. اونجا آمپول هیدروکورتیزون نداشت و کسی هم از بیماریش مطلع نبود و به محض اینکه بهش استرس وارد شد، سکته قلبی کرد. حالا اینکه نباید دختر مردم رو می بردن به کلاس اخلاق و اصلا" چرا با مسئله حجاب این جوری برخورد شد منم ناراحتم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
......این دروغا به هیچ درد شما نمیخوره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار