تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 روز چهارشنبه چهارم آبان ماه و همچنین از 6 صبح تا ساعت 24 روزهای پنج شنبه و جمعه پنجم و ششم آبان ماه از این محور ممنوع است
کد خبر: ۱۰۷۴۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰ 27 October 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 04/08/1401 تقدیم حضور می گردد.

------------------------------

محدودیت ترافیکی محورهای مواصلاتی مازندران 

رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی تا ساعت 6 صبح روز شنبه ،هفتم آبان ماه 1401 در محورهای مواصلاتی مازندران خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "یداله جهان تاب" در تشریح این خبر، گفت: به منظور ارتقاء ايمني و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی تا ساعت 6 صبح روز شنبه هفتم آبان ماه 1401در محورهای مواصلاتی استان مازندران به اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک از ساعت 12ظهر روز چهارشنبه تا ساعت 6 صبح شنبه هفتم آبان ماه 1401 در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج - چالوس و بالعکس، اظهار داشت: تردد انواع وسائط نقلیه از ساعت 13 ظهر تا ساعت 24 روزهای چهارشنبه و پنج شنبه چهارم و پنجم آبان ماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسائط نقلیه از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 24 از میدان امیرکبیر کرج ، آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ جهان تاب، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 ظهر تا ساعت 24 روز جمعه ششم آبان ماه از کرج - ابتدای آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلر ها در محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 روز چهارشنبه چهارم آبان ماه و همچنین از 6 صبح تا ساعت 24 روزهای پنج شنبه و جمعه پنجم و ششم آبان ماه از این محور ممنوع است .

رئیس پلیس راه مازندران همچنین اذعان داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 10 شب جمعه ششم آبان ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 22 همان روز در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل از آب اسک به رودهن (محدوده مشاع) به صورت مقطعی و یک طرفه انجام خواهد شد.

جهان تاب همچنین یاد آور شد: اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی، اجرای محدودیت ها کان لم یکن تلقی خواهد شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران در پایان از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.#

---------------------------

کشف لاشه "مرال وحشی" از یک شکارچی 

گروه استان ها - مازندران - فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری شکارچی غیر مجاز و کشف لاشه یک راس "مرال وحشی" در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " قاسم عزیزی" در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبر مبنی بر فعالیت یک شکارچی غیر مجاز در منطقه حفاظت شده "پایبند" این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی، افزود: ماموران پاسگاه انتظامی زارم رود این فرماندهی پس از هماهنگی قضائی، متهم را که اقدام به شکار یک راس مرال وحشی در این منطقه کرده بود، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا، خاطرنشان کرد: در ایست و بازرسي ایجاد شده در مقابل پاسگاه از متهم لاشه "مرال وحشی" و يک قبضه اسلحه شکاري غيرمجاز کشف و این شکارچی غیرمجاز نیز دستگیر شد.

سرهنگ عزیزی در خاتمه با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: به منظور حفظ و حراست از منابع طبیعی و محیط زیست با ماموران همکاری کرده و در صورت اطلاع از فعالیت اینگونه افراد مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

------------------------

حادثه رانندگی با 3 فوتی در بابل 

رئیس پلیس راه استان مازندران از وقوع حادثه رانندگی با 3 فوتی در محور آمل به بابل خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یدالله جهان تاب در باره جزئیات این خبر، گفت: ساعت حدود 3 و 23 دقیقه روز گذشته، در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور آمل به محل رفتند

خبر سلمان مهدوی 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار