مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: طرح اردوهای فراگیر تفریحی دانشآموزی در مدارس استان همدان برای دانش آموزان برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۷۳۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵ 23 October 2022
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: طرح اردوهای فراگیر تفریحی دانشآموزی در مدارس استان همدان برای دانش آموزان برگزار می شود.

به گزارش تابناک همدان، محمود نقوی،کل آموزش و پرورش استان همدان بیان کرد: فضای مدارس برای دانش آموزان بعد از 26 ماه مدیر مهیا شده است و سعی می کنیم تمام تجهیزات را بازیابی کنیم و شاید بتوانیم در برخی از موارد به روز تمام تجهیزات نبوده اما تمام سعی کنیم. در این زمینه انجام شده است.


وی یادآور شد: معلمان و نیروهای انسانی در استان همدان یک مشکل حاد بود که تلاش می‌کردم مشکل را حل کنم، اما در برخی موارد نواقصی وجود دارد که در حال حاضر آن را دنبال می‌کند.


مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه آموزش و پرورش باید برای رفع هیجانات دانش آموزان را با ویژه مهیا کند افزود: این مجموعه شامل اردوهای درون مدرسه ای، اردوهای خارج از مدرسه، جلسات دانش آموزان متوسطه و حضور راویان جنگ و جبهه است که تعداد ۲۰۰ نفر از این راویان در حال پیگیری است.


نقوی مطرح می‌کند: در نشست‌هایی که در مدارس برگزار می‌شوند، می‌بایست پاسخ به سؤالات دانش‌آموزان، رفع دغدغه‌های قشر والدین پیگیری شود و در این مورد ۵۰۰ نفر از امامان جماعت در مدارس شروع شوند و در برخی موارد از روحانیون طرح هجرت در آن انجام شود. مدارس استفاده خواهند شد./ مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار