مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از اصلاح ۳ هزار. ۵۰۰ متر شبکه آبرسانی در مناطق مختلف شهر همدان به منظور کمک به پایداری آبرسانی و رفع مشکلات ناشی از تنش آبی خبر داد
کد خبر: ۱۰۷۳۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲ 23 October 2022

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از اصلاح 3 هزار. 500 متر شبکه آبرسانی در مناطق مختلف شهر همدان به منظور کمک به پایداری آبرسانی و رفع مشکلات ناشی از تنش آبی خبر داد.


به گزارش تابناک همدان از روابط عمومی آبفای استان همدان، فرهاد بختیاری فر با اشاره به اجرای بیش از 3 هزار متر شبکه آبرسانی در مناطق مختلف شهر همدان گفت: در راستای تسهیل آبرسانی و خدمت به مردم شریف این شهر اصلاح بخشی از شبکه آبرسانی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بر همین اساس اصلاح شبکه آبرسانی در شهرک امیرکبیر، بلوار بختیاری شهرک فرهنگیان، رکنی و خیابان هنرستان عملیاتی شد، عنوان کرد: این اقدام در راستای رفع افت فشار و با توجه به تغییر زون مخازن و لزوم تغییراتی که در آبگیری مناطق مختلف احساس میشد به انجام رسید.

بختیاری فر با اذعان به اینکه در این پروژه لوله های پلی اتیلن به قطر 160 میلی متر و لوله چدن به اقطار 200 و 250 میلی متری به کارگیری شد، خاطرنشان کرد: این پروژه از محل منابع عمرانی تامین اعتبار گردید.

وی همچنین با اشاره به اینکه چیزی در حدود 700 تا 800 میلیون تومان اعتبار به همین منظور هزینه گردید، گفت:با اجرای پروژه مذکور مشکل این مناطق به طور کامل مرتفع گردید.


وی بیان کرد: همچنین مشکل جدی ساکنین بلوار بختیاری ها در شهرک فرهنگیان با اصلاح شبکه و افزایش قطر لوله های به کار گرفته شده در این محل به طور کامل مرتفع گردید ضمن اینکه ساکنین بلوار رنجبران نیز از این دست اقدامات منتفع شدند.
انتهای خبر/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار