اختتامیه اولین جشنواره رسانه‌ای زائران کریمه قم ظهر روز شنبه با حضور چند تن از مسئولان استانی برگزار شد
کد خبر: ۱۰۷۳۲۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶ 22 October 2022

به گزارش تابناک قم، آئین اختتامیه اولین جشنواره رسانه ای زائران کریمه با حضور ابوالقاسم مقیمی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، سیدمهدی قریشی، معاون مدیریت توسعه و منابع استانداری قم، امیرعلی عموزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، روح الله امراللهی، سخنگوی شورای اسلامی شهر و شماری از مدیران و اصحاب رسانه استان برگزار شد.

علی شعبانی، دبیر جشنواره رسانه زائران کریمه قم تشریح کرد: جشنواره رسانه‌ای زائران کریمه(س) از باب« من لا یشکر الناس لا یشکر الله» و با هدف دیده شدن و تقدیر از خبرنگاران و عکاسانی بود که در طول ایام برگزاری جشن‌های نیمه شعبان و نوروز سال جاری پای‌کار بوده و از استراحت، تفریح و تفرج خود به خاطر مردم و زائران، گذشتند.

اختتامیه جشنواره رسانه زائران کریمه قم

شعبانی افزود: این جشنواره در پنج سطح خبرگزاری‌ها، نمایندگی روزنامه‌های کثیرالانتشار، مطبوعات محلی، پایگاه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی در سطح استان قم برگزار شد.

در بخش اصلی این جشنواره، خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز قم رتبه برتر را از آن خود کرد و خبرگزاری فارس و مهر نیز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

اختتامیه جشنواره رسانه زائران کریمه قم
در بخش حرفه‌ای این جشنواره نیز اصغر شهبازی از خبرگزاری جمهوری اسلامی در بخش خبر، هیفا پردل در بخش گزارش، سجاد حیات پور در بخش حرفه‌ای گزارش تصویری و سید مصطفی موسوی و علی عربی به صورت مشترک در بخش گزارش ویدیویی عناوین برتر را به دست آوردند.

همچنین در بخش اصلی این جشنواره ویژه پایگاه‌های خبری نیز پایگاه خبری تابناک، قم پرس و شهر بیست عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند و در بخش حرفه ای جشنواره محسن صفری، زهره مهرنوروزی، عباس جعفری و مجتبی امیرفرزانه نیز شایسته تقدیر معرفی شدند و در بخش ویژه این جشنواره نیز خبرگزاری شبستان به‌عنوان رسانه برتر استان شناخته شد.

این جشنواره در سه بخش اصلی، حرفه‌ای و ویژه به مناسبت تقارن عید نوروز و اعیاد نیمه شعبان ترتیب یافته و از برگزیدگان آن طی مراسمی تقدیر به عمل آمد.

اختتامیه جشنواره رسانه زائران کریمه قم

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار