در زمان ترک منزل اقدامات ايمني و پيشگيري از سرقت را رعايت كرده و در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمدهای مشکوک در محل سکونت خود مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند
کد خبر: ۱۰۷۳۲۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵ 22 October 2022

به گزارش تابناک مازندران ، احمدی زاده اجتماعی نیروی انتظامی استان اظهار داشت:
آورده بود،  شناسايي و دستگيري سارقان در دستور كار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با شرکت توزیع برق استان مازندران در خصوص ثبت وقعات در کلانتری و پاسگاه های حوزه سرزمینی استان و همچنین حضور نماینده شرکت برق جهت پیگیری و ثبت پرونده های از این دست درکلانتری ها، اقدامات اطلاعاتی عملیاتی و فنی و مخابراتی را آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران اظهار کرد: سرقت ها حاکی از آن دارد که تعدادی از سارقان حرفه ای در قالب تیمی 2 الی 3نفره با خودروهای در اختیار، اقدام به سرقت سیم های برق هوایی در شهرستان های استان می نمایند.

سرهنگ قیصری با بیان اینکه در بررسی های کارشناسان واحد اجرایی اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی و با توجه به اینکه در شهرستان های شرق استان، سارقان بعد از سرقت اقدام به فرار به سمت استان همجاور می کردند، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات تعاملی با پلیس آگاهی استان گلستان، نهایتاً یکی از سارقین را شناسایی و با نیابت قضایی وی را دستگیر و به پلیس آگاهی مازندران منتقل کردند.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و تخصصی، نهایتاً سارق چاره ای جز بیان حقیقت نداشته و به 3 فقره سرقت مغازه در شهرستان ساری و 43 فقره سرقت سیم کابل برق در سطح استان مازندران اعتراف کرد و دستگیری دیگر همدستان این سارق ادامه دارد.

سرهنگ قیصری با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد به شهروندان توصیه کرد: در زمان ترک منزل اقدامات ايمني و پيشگيري از سرقت را رعايت كرده و در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمدهای مشکوک در محل سکونت خود مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.     

------------------------

دستگيري سارق اماکن خصوصی و موتور سیکلت با 12 فقره سرقت در بابل 

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگيري سارق اماکن خصوصی و موتور سیکلت با 12فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد زمان شالیکار" با اعلام این خبر، گفت: در پي وقوع چنين فقره سرقت از اماکن خصوصی و موتور سیکلت در اين شهرستان، موضوع در اولويت کاري اين فرماندهي قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پاسگاه گتاب اين فرماندهي موفق به شناسايي و دستگیری سارق شدند

فرمانده انتظامی شهرستان بابل اظهار کرد: سارق در بازجویی های فنی و پلیسی به 12 فقره سرقت اعتراف کرد که پس از تشکيل پرونده، جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.

سرهنگ شالیکار در پايان از شهروندان خواست: توصيه هاي پليس را در حفظ و نگهداري اموال خود جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشكوک موضوع را سريعاً با شماره تلفن110به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند.

--------------------------

کشف 4 کیلو گرم مواد مخدر در تنکابن 

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف 4 کیلو گرم موادمخدر و دستگیری یک سوداگر مرگ در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "بهادر دیلمی" در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق و توزیع انواع مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ در شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ضمن هماهنگی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف 4 کیلوگرم تریاک از متهم خبر داد و اظهار داشت: این سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ دیلمی در خاتمه با بیان این که سوداگران مرگ همواره با مقاصد سودجویانه سعی در فروپاشی خانواده ها را دارند از شهروندان خواست: ضمن مراقبت از فرزندان خود بویژه قشر نوجوان، در صورت شناسایی عاملان سود جو مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی110 اعلام دارند. 

 

خبر.    سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار