مدیرعامل باشگاه پاس امروز نسبت به تجهیز محل اسکان پاسی ها اقدام کرد و بخش اداری باشگاه نیز در حال تجهیز و راه اندازی است.
کد خبر: ۱۰۷۳۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰ 21 October 2022

مدیرعامل باشگاه پاس امروز نسبت به تجهیز محل اسکان پاسی ها اقدام کرد و بخش اداری باشگاه نیز در حال تجهیز و راه اندازی است.

به گزارش تابناک همدان، پیشتر قرار بود خوابگاه پاس توسط موسسه شهدای الوند در اختیار مدیریت پیمان قرار بگیرد که البته خلف وعده شد تا مهندس هادی خرمیان مدیرعامل باشگاه دست بکار شود و باخریداری اقلام مورد نیاز، خوابگاه را تجهیز و در اختیار اعضای تیم قرار دهد.


وی با قدردانی از صبوری و همراهی اعضای تیم برای حل مشکلات به خصوص تجهیز خوابگاه، حمایت هواداران و رسانه ها، اظهار داشت: با وجود دغدغه های موجود، نتایج خوبی در لیگ کسب کرده ایم و قطعا با حل و فصل مشکلات، شرایط ایده آلی را شاهد خواهیم بود.


خرمیان پرداخت درصد مالی بازیکنان و مربیان، جرائم کمیته انضباطی، پرداخت بدهی های گذشته، واریز حق عضویت و صدور کارت بازیکنان و نیز باز شدن پنجره نقل و انتقالات در روزهای آینده را قول داد.


وی با اشاره به اینکه مشکلی بابت بازی این هفته پاس وجود ندارد، گفت: اسکان داوران هماهنگ شده و امکانات لازم برای بازیکنان را نیز فراهم ساخته ایم.


مدیرعامل باشگاه پاس با اشاره به اینکه در بازی گذشته نیز هتل لاله تهران را برای اعضای تیم رزرو کردیم گفت: شب قبل از بازی با اسپاد به اردوی تیم مراجعه کردیم و با آنها به گفت وگو پرداختیم تا انگیزه بهتری برای مسابقه داشته باشند.


وی در خصوص وضعیت حمایتی از تیم فوتبال بانوان همدان گفت: از شنبه برنامه ریزی لازم برای تست گیری از استعدادها زیر نظر باشگاه پاس صورت خواهد گرفت.


خرمیان با قدردانی از زحمات محمدصادق چیت سازیان نماینده هیات امنا باشگاه در این مدت گفت: برای وی آرزوی سلامتی و داریم ضمن اینکه از حمایت های محمدکاظم اولیایی نیز کمال تشکر را اعلام می داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار