اگر بتوانیم بیکاری را مهار کنیم، فقر ناشی از آن را نیز کنترل کرده وریشه بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی را از بین می بریم
کد خبر: ۱۰۷۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳ 07 October 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان چرام گفت: همزمان با هفته سالمند همايش تکريم و گراميداشت بيش از 250 نفر از سالمندان تحت حمایت این نهاد با حضور امام جمعه، معاون فرماندار وشورای اداری شهرستان در محل کمیته امداد شهرستان برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومی واطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، علی حسن مظاهری با بيان اينکه در حال حاضر بالغ بر یک هزار و 213 سالمند بيش از 60سال سن تحت حمايت این نهاد هستند، گفت: اين همايش با هدف

گراميداشت و نشان جايگاه والاي سالمندان در جامعه اسلامي برگزار شد.

مظاهری با اشاره به خدمات ارائه شده به سالمندان بیان داشت: برگزاری کلاس های آموزشی در حوزه فرهنگی، اردوهای زیارتی و سیاحتی، پرداخت کمک معیشت، خدمات درمانی و امور بیمه، خدمات تامین مسکن و ساختمان، برخی خدمات خاص از جمله مشاوره، امور حقوقی و قضایی، پرداخت وام کارگشایی، تسهیلات اشتغال و کارانگیزی و کمک به امر ازدواج برای فرزندان آنان از خدمات این نهاد برای سالمندان می باشد.

وی یادآور شد: به منظور تجلیل و تکریم سالمندان با توجه به همزمان شدن با عید سعید غدیر همایشی با حضور 250 نفر از سالمندان تحت حمایت با همکاری و مشارکت سازمان بهزیستی وجمعیت هلال احمر شهرستان در محل کمیته امداد برگزار گردید.

- با مهار بیکاری ریشه بسیاری از ناهنجاریهای اجتماعی از بین می رود

مدير كل كميته امداد امام خمینی(ره) استان گفت: اگر بتوانیم با ایجاد اشتعال بیکاری را مهار کنیم، فقر ناشی از آن را نیز کنترل کرده وریشه بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی را از بین می بریم.

بازدید از مددجویان مناطق محروم، شناسایی نیازمندی های آنان و خدمت رسانی به مناطق محروم تر و کمتر توسعه یافته تر از اولویت های کاری این نهاد مقدس است.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان،سیدغلامرضا متقی با همراهی جمعی از امدادگران از مددجویان منطقه محروم دلی رچ بخش مارگون شهرستان بویراحمد سرکشی نمودند.

وی با اشاره به اینکه خدمت رسانی به مناطق محروم تر و کمتر توسعه یافته در اولویت برنامه های کاری کمیته امداد است، گفت: بازدید از مناطق محروم و شناسایی نیازمندیها و پتانسیلهای توانمندسازی مددجویان این مناطق از اولویتهای کاری این نهاد می باشد و تلاش ما این است که سهم خدمت رسانی به مناطق کمتر توسعه یافته را ارتقاء دهیم.

متقی اظهار داشت: برای اشتغال پایدار وخدمت به محرومان منطقه باید تلاش وجدیت بیشتری داشته باشیم.

وی تصریح کرد: اگر بتوانیم بیکاری را مهار کنیم، فقر ناشی از آن را نیز کنترل کرده وریشه بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی را از بین می بریم.

متقی اظهار داشت: این بازدید به منظور دیدار چهره به چهره با مددجویان و ایتام و مردم منطقه محروم دلی رچ و رفع مشکلات آنان صورت گرفته است.

متقی بیان کرد: در این بازدید از نزدیک مشکلات و معضلات مددجویان این منطقه مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی در این خصوص گرفته شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار