معاون فرهنگی و رسانه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: طرح «یک نهال، یک کتاب» در طول سال تحصیلی در مدارس اهواز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۲۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰ 18 October 2022

به گزارش ایسنا، مجید منادی گفت: با توجه به بازخورد مثبت و اعلام شده از سوی مدارس در خصوص اجرای طرح «یک نهال، یک کتاب» در مدارس کم‌برخودار اهواز و روستاها در هفته ملی کودک مقرر شد این طرح به صورت هفتگی در مدارس کم‌برخوردار اهواز برگزار شود.

منادی بیان کرد: به منظور گسترش و ترویج فرهنگ کتابخوانی و ایجاد روحیه نشاط و همدلی در بین مدارس مناطق کم‌برخوردار هر هفته مهمان یک مدرسه در شهرستان اهواز هستیم.

وی خاطرنشان کرد: توزیع عادلانه عدالت فرهنگی و بهره‌مندی فراگیر همه اقشار از اولویت‌های مهم این اداره کل در مناطق کمتر توسعه یافته و به ویژه روستاها است. بر همین اساس با برنامه‌ریزی مستمر و همکاری شهرداری تلاش می‌کنیم برای فرهنگ‌سازی و کمک به پویایی محیط زیست و نیز ترویج کتابخوانی کاشت نهال را همراه اهدای کتاب بین دانش‌آموزان مدارس با شعار یک« کتاب، یک نهال» در شهر اهواز برگزار کنیم.

منادی اضافه کرد: با وجود هجمه‌های فرهنگی دشمنان علیه دانش‌آموزان در مدارس باید بتوانیم با اجرای برنامه‌های مفرح و آموزشی مبتنی بر ذائقه کودک و نوجوان و تبیین نقش محوری و تاثیرگذار آنان در جامعه در پیشبرد اهداف این قشر، به عنوان آینده‌سازان کشور کوشا باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار