وزیر کشور در سخنانی با بیان اینکه در ایالات متحده ظرف یک هفته ۱۵۰۴ مقاله، انگلستان در ۹ روز ۷۲۰ مقاله، اتحادیه اروپا از ۱۶ تا ۲۴ سپتامبر ۱۳۴ مقاله، آلمان ۸۳۰ مقاله، فرانسه ۶۵۵ مقاله، اسپانیا ۲۰۷ مقاله و ایتالیا ۴۹۷ در رابطه با مهسا امینی نوشته شده اظهار داشت: هر ۱۰ دقیقه به حساب یک اغتشاشگر ۳۰ میلیون واریز می شود
کد خبر: ۱۰۷۲۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴ 15 October 2022

تابناک فارس به نقل از فارس وحیدی اظهار داشت: در شلوغ ترین روز تجمعات اخیر ۴۵ هزار نفر در تجمعات شرکت کردند که بین اینها تعداد زیادی جوانان هیجان‌زده و احساسی بودند. البته تعدادی هم سازمان‌یافته و آموزش‌دیده بودند و خیلی خشن برخورد می‌کردند.

وی افزود: در ملاقات با برخی مجروحان حوادث اخیر متوجه شدیم که این افراد سازمان‌یافته و آموزش‌دیده به برخی مجروحان گفته بودند که می‌خواهیم چشمت را در بیاوریم و برای همین کار تلاش هم کرده بودند!

وزیر کشور ادامه داد: با مشاهده اقدامات این افراد گاهی تعجب می‌کردیم چگونه یک انسان می‌تواند به این اندازه قسی‌القلب باشد. برخی از اینها در خارج از کشور آموزش دیدند و از خارج هم برای آنها پول می‌فرستادند.

وی با بیان اینکه درباره یک نفر که در مقابل وزارت کشور بازداشت شده بود گفته شد هر ۱۰-۱۵ دقیقه حدود ۲۵ تا ۳۰ میلیون به حساب این فرد واریز شده بود بیان داشت: هسته‌های مختلفی در ناآرامی‌های اخیر فعال بودند. مثلاً هسته‌های سازمان‌یافته رژیم صهیونیستی فعالیت داشتند. و به برخی برای هر کوکتل مولوتوف ۵۰۰ هزار تومان داده می‌شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار