در سفر استاندار یزد به میبد مصوب شد؛
استاندار یزد همزمان با چهارمین آدینه مهرماه عازم شهرستان میبد شد که ماحصل آن تصویب قریب به ۵۰ مصوبه شامل ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید و تبصره ای واحدهای تولیدی به ویژه صنایع پیشرفته و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی بود.
کد خبر: ۱۰۷۱۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷ 15 October 2022

«مهران فاطمی» در نشست کارگروه توسعه شهرستان میبد که با حضور نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد، میبد را یکی از شهرستان‌های پر افتخار، پرآوازه، کهن، صنعتی، فرهنگی، دانشگاهی و خواستگاه بسیاری از بزرگان و مفاخر دانست و گفت: میبد برای پیشرفت و تعالی و تبدیل به شهرستانی نمونه و پرآوازه در سطح ملی چیزی کم ندارد و همه مسیرها برای بالندگی این شهرستان فراهم است.

وی با تاکید بر پیگیری جدی اجرای مصوبات سفر از سوی فرماندار و مدیران شهرستانی و استانی، اظهار کرد: اجرای مصوبات این سفر نیازمند انجام کار شبانه روزی و جهادی، پیگیری جدی مسائل در سطوح استانی و ملی و نیز تعامل با بخش خصوصی و خیرین دارد.

استاندار با اشاره به بزرگترین مصوبه سفر امروز در خصوص ایجاد بزرگترین مرکز عالی سلامت مزین به نام پیامبر اکرم(ص)، گفت: این طرح با مشارکت خیرین و سرمایه‌گذاری یک هزار میلیارد تومانی توسط بخش خصوصی ایجاد می‌شود و باید مسائل مربوط به آن پیگیری و تسهیل‌گری‌های لازم صورت بگیرد.

فاطمی در ادامه به تبیین ضرورت رونق فعالیت های قرآنی در مناطق مختلف استان پرداخت و اظهار کرد: در این راستا اعتباراتی به موسسات قرآنی و انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان اختصاص می یابد.

وی همچنین به وجود بیش از ۳۰ مدرسه خیری با پیشرفت فیزیکی های متفاوت اشاره کرد و از پیگیری پرداخت سهم دولت در تکمیل مدارس خیری و نیز جلب حمایت خیرین در این راستا خبر داد.

شایان بذکر است که «کمک به شهرداری های میبد، بفروئیه و ندوشن»، «اجرای طرح های آبیاری نوین روستاها»، «تکمیل سالن های ورزشی و فاصلاب شهر میبد»، «مرمت و ساماندهی پروژه های گردشگری شهرستان»، « تکمیل گلزارهای شهدای نیارمند بازسازی»، «تعریض جاده نیوک-ندوشن-صدرآباد» و «حمایت از پروژه های عمرانی دانشگاه میبد» از جمله برخی از مصوبات این نشست بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، استاندار یزد در جریان سفر به میبد، از طرح‌های «اورژانس بخش ندوشن» و «مرکز جامع سلامت و طرح توسعه آن» بازدید و طرح‌های بوم گردی ملا معصومه و زیرسازی و آسفالت خیابان حضرت امام سجاد(ع) را افتتاح کرد و در آئین آغاز عملیات اجرایی جاده سلامت دکتر محمدعلی اسلامی ندوشن و باند دوم جاده ندوشن نیوک حضور یافت.

فاطمی همچنین با حضور در منزل شهیدان فصاحت، حیدرعلی نظری و سیدمهدی امامی میبدی، به مقام رفیع این شهیدان ادای احترام و از فداکاری و صبوری خانواده آن ها تجلیل کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار