به همت واحد آموزش و ترویج اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و هماهنگی آموزش و پرورش استان، دوره های آموزشی، ترویجی پیرامون آموزش عمومی منابع طبیعی ویژه دانش آموزان با عنوان آشنایی با عوامل تخریب منابع طبیعی و همیاران طبیعت برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۷۱۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵ 11 October 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ رییس اداره آموزش و ترویج اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در این خصوص گفت: با توجه به اهمیت شناساندن جایگاه منابع طبیعی و مسائل زیست محیطی یکی از مؤثرترین راه ها برای فرهنگ سازی مسائل منابع طبیعی، قشر دانش آموزان هستند که خوشبختانه با همکاری آموزش و پرورش شهرستان در سال جاری توانستیم این دوره های آموزشی را برگزار نماییم.

مهرداد کهزیادیان افزود: در این دوره ها به دانش آموزان در خصوص مسائل مهم منابع طبیعی از جمله آشنایی با اثرات خشکسالی و اهمیت منابع طبیعی برای حیات بشر آموزش های لازم ارائه شد و با توجه به وظیفه مهم و خطیر حافظان منابع طبیعی، در این خصوص نیز، به دانش آموزان توضیحات جامع ارائه گردید.

دکتر غریب معاون برنامه ریزی، توسعه و مدیریت منابع این اداره کل نیز گفت: ضرورت آشنایی مردم و آحاد جامعه به قوانین و مقررات منابع طبیعی امروز بیش از هر زمانی دیگر احساس می شود و باید با ترویج فرهنگ درست مصرف کردن و بهینه بهره برداری نمودن از مواهب الهی بیشتر از گذشته این امر توسعه و گسترش یابد.

ضمناً برای کلیه دانش آموزان و پرسنل این دبیرستان کارت همیار طبیعت صادر گردید./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار