مدیر کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت ساخت پارکینگ طبقاتی را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۰۷۰۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶ 08 October 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیر کل اوقاف و امور خیریه این استان آخرین وضعیت ساخت پارکینگ طبقاتی را تشریح کرد و از انقعاد قرار با سرمایه گذار بخش خصوصی خبر داد.

 

 حجت الاسلام نصیر اسلامی در خصوص آخرین وضعیت ساخت و توسعه پارکینگ طبقاتی در شهر یاسوج گفت: پارکینگ طبقاتی با متراژ ۱۰ هزار و دویست مترمربع در سطح زیر صفر در  اسفند ماه ۱۴۰۰ به پایان رسید. 

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پروانه این پارکینگ ۸ هزار و پانصد مترمربع روی تراز صفر برای طبقات بالاتر از شهرداری اخذ شده است، گفت: در جلسه ای که با شهرداری و شورای شهر برگزار شد اجازه استفاده از پارکینگ به دلیل رعایت اصول فنی داده نشد. 

 

وی با تاکید بر اینکه اتمام کار پروژه نیاز به اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومانی دارد، گفت: در روزهای آینده با سرمایه گذار بخش خصوصی قراردادی برای ادامه کار منعقد می شود.

 

نصیر اسلامی ابراز داشت: نصب اساسنور، دزدگیر، دور بین مداربسته، روشنایی، فاضلاب در شرایط حاضر به دلیل کار بر روی پروژه انجام نمی شود

 

وی در پایان افزود: ملاحظات شهرداری برای عدم استفاده از پارکینگ در سطح زیر صفر به دلیل رعایت اصول فنی و امنیتی و حفظ سلامت شهروندان صحیح و درست است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار