سخنگوی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران؛
سخنگوی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بیان داشت : حدود ۱۹ فروند بالگرد به صورت آماده باش هستند که ۴ فروند بالگرد در مرزهای خروجی شلمچه، چزابه، خسروی و مهران به صورت آماده باش برای خدمات رسانی به زوار هستند.
کد خبر: ۱۰۶۶۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰ 11 September 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ احمد موسوی اظهار داشت : در داخل ایران روزانه بیش از ۴ هزار و ۶۰۰ امدادگر و نجاتگران هستند که امداد رسانی می کنند و در سراسر کشور در حال امدادرسانی به زوار اربعین هستند در کشور عراق بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ نفر از عزیزان کادر بهداشت و درمان و نجاتگران ما حضور دارند هر کدام از امدادگران و نجاتگران ما که در مرزها حضور دارند به نیابت از یک شهید خدمات رسانی می کنند.

وی گفت :هم اکنون تجمع و ازدحام زوار در مرز مهران بسیار زیاد است بحث که در اینجا وجود دارد بحث گرمازدگی است اقدام جالب هلال احمر که در مرز مهران انجام داده برقراری پایگاه درمانگاه سیار و موافقت برای بستری ۵۳ تخته است که برای گرمازدگان توابیر آن اندیشیده شده و به زائرین خدمات دهی می شود.

موسوی ادامه داد : امسال تمهیدات ویژه ای برای زوار توسط جمعیت هلال احمر دیده شد و در مرزهای ورودی و خروجی کشور به صورت آماده باش در استان های مرزی هستند.

وی افزود : در اینجا بحث گرمازدگی بسیار جدی است که ممکن است هم وطنان را درگیر کند، بحث دیگر اینکه کرونا هنوز تمام نشده افراد شاید از بین یک هزار نفر تعداد یک یا دو نفر از ماسک استفاده می کنند توصیه ما اکیداً استفاده از ماسک است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار