کد خبر: ۱۰۶۶۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸ 07 September 2022

 

  سرتیپ پاسدار حمزه فلاح  پیش‌از ظهر امروز در یادواره استانی شهدای روستای ... با حضور سرتیپ پاسدار حمزه فلاح درروستای سلوش از توابع شهرستان لنگرود برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و امام انقلاب، اظهار داشت: سلوش وکومله  سرزمین مجاهدت‌های خاموش و   ۱۴۲شهید گلگون کفن تقدیم نظام کرده است.

سردار فلاح افزودیادواره شهدا در راستای گرامیداشت و یادآوری رشادت، حماسه و شهادت‌طلبی مردم استان گیلان  است.

سرتیپ فلاح  با بیان اینکه انقلاب اسلامی در سال 57 در یک مقطع حساس و یک نقطه استراتژیک به پیروزی و به ثمر رسید، گفت: از این انقلاب به‌عنوان مهمترین حرکت اسلامی و جنبش انقلابی در تاریخ اسلام نام برده می‌شود.

وی با ذکر اینکه انقلاب اسلامی در نقطه‌ای از جهان به وقوع پیوست که شاید دشمنان و در رأس آن شیطان بزرگ متصور نبودند که این انقلاب رخ دهد، گفت: دشمنان پیروزی انقلاب را چالش و مانعی جهت چپاول خود و احیاگر دین اسلام می‌دانستند و از همان اوان پیروزی انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی جهت ساقط کردن این انقلاب کوتاهی نکردند.

سرتیپ فلاح  تصریح کرد: دشمنان دیدند که این انقلاب بیدی نیست که با این بادها بلرزد به همین خاطر به یورش و تهاجم خارجی روی آوردند و صدام و رژیم بعث تا دندان مسلح شده را در مقابل انقلاب قرار دادند.

گفتنیست این مراسم باشکوه؛باحضور مسئولین کشوری و لشکری حضورسرداران بایرامی؛سردارکمیل مطیع دوست؛ دکتر منوچهرمهدی پور ؛شهردار کومله؛ معاون فرماندار؛ بخشدار؛ ومقامات شهرستان وبخش کومله برگزارشد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار