فرمانده انتظامی البرز اعلام کرد: با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان چهارباغ، حدود ۶۱ هزار و ۲۰۰ عدد انواع لوازم آرایشی قاچاق در این شهرستان کشف شد.
کد خبر: ۱۰۶۵۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴ 04 September 2022

به گزارش «تابناک البرز» سردار عباسعلی محمدیان اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری مقدار قابل توجهی لوازم آرایشی در یک انبار در شهرک کامرانیه شهرستان چهارباغ، پیگیری موضوع در دستور کار عوامل سازمان اطلاعات در انتظامی چهارباغ قرار گرفت.

وی  افزود: ماموران پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن ۶۱ هزار و ۲۰۰ عدد انواع لوازم آرایشی قاچاق کشف کردند.
سردار  محمدیان با بیان این که یک نفر در این رابطه دستگیر شد، خاطرنشان کرد: ارزش کالاهای کشف شده توسط کارشناسان ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

کلاهبرداری با ادعای ذی نفود بودن در دستگاه اجرایی 
رییس پلیس آگاهی البرز از دستگیری فردی که با ادعای ذی نفوذ بودن در دستگاه های اجرایی،از ۶ نفر از شهروندان چهارمیلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
 سرهنگ محمد نادربیگی اظهار داشت: با شکایت شهروندی مشخص شد که شخصی با راه اندازی یک پیج اینستاگرامی با پوشش انجام امور خیریه ابتدا به مالباخته نزدیک شده و با ادعای داشتن نفوذ در دستگاه های اجرایی نامبرده را اغفال و مبلغی را به منظور سرمایه گذاری از او دریافت کرده و متواری شده است.
وی با اشاره به افزایش تعداد پرونده های مشابه و انجام کلاهبرداری با این شیوه، افزود: با ارجاع پرونده های مشابه دیگر مشخص شد که متهم به همین شیوه مبالغی را نیز از آن ها نیز دریافت و مال باختگان به منظور سرمایه گذاری برای کسب سود و مصرف آن در امور خیر در مجموع مبلغ چهار میلیارد ریال به شخص کلاهبردار پرداخت کرده اند و نامبرده پس از دریافت وجوه، محل را ترک و به تماس های تلفنی این افراد پاسخگو نیست.
وی خاطرنشان  کرد: در ادامه پس از چندین روز انجام اقدامات پلیسی، کارآگاهان با همکاری عوامل انتظامی شهرستان کرج موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شده و پس از هماهنگی های قضایی نامبرده را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
وی  با بیان اینکه ۶ نفر از مالباختگان این پرونده شناسایی شده اند، ابراز داشت: متهم در تحقیقات تکمیلی به انجام ۶ فقره کلاهبرداری با ادعای نفوذ در دستگاه های اجرایی و دریافت وجه برای سرمایه گذاری اعتراف کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار