برای مقابله با ناهنجاری های اجتماعی هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه سیاسی امنیتی و انتظامی به مرکز فوریتهای پلیس 110 اعلام نمایند
کد خبر: ۱۰۶۵۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶ 03 September 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 12/06/1401 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------
اعتراف به 21 فقره سرقت سیم برق در قائم شهر
فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری 5 سارق سابقه‌دار سیم برق در شهرستان قائم شهر خبر داد و گفت: سارقان در تحقيقات پليس به 21 فقره سرقت اعتراف كردند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "مرتضی میرزایی" با اعلام اين خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق و تجهیزات انتقال نیرو در شهرستان "قائم شهر"، بررسی این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی در ادامه بیان داشت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان قائم شهر و با انجام تحقيقات و بررسي های بدست آمده 5 نفر سارق سابقه‌دار در اين خصوص شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
فرمانده انتظامي استان مازندران، تصریح کرد: سارقان پس از دلالت به مقر انتظامی و مواجه شدن با ادله و مدارک های معتبر پلیس لب به اعتراف گشود و به 21 فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان قائم شهر اعتراف کردند.
سردار میرزایی با اعلام اینکه متهمان پس از دستگیری جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: وقوع سرقت و تبعات منفی آن در جامعه موجب کاهش احساس امنیت در بین مردم خواهد شد و پليس براي تامين امنيت و ارتقاء آن در جامعه از هيچ تلاشي دریغ نمی‌کند.
-------------------
دستگیری 9 شرور و کشف 8 قبضه سلاح شکاری در مازندران
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از اجرای شانزدهمین مرحله طرح عملیاتی ظفر در استان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح 9 نفر از اراذل و اوباش دستگیر و 8 قبضه سلاح غیرمجاز شکاری نیز کشف شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید موسی حسینی" با اعلام این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی با رویکرد ساماندهی سواحل و تفرجگاهها و پارک ها، شانزدهمین مرحله از طرح عملیاتی ظفر با بکارگیری 76 تیم عملیاتی و به طور همزمان در شهرستان های " قائمشهر، کلاردشت، میاندرود، فریدونکنار، چالوس و رامسر" به مرحله اجرا در آمد.
وی با اشاره به این که این طرح در راستای مطالبات مردمی و در حوزه های مختلف ماموریتی پلیس به مرحله اجرا در آمد، افزود: در اجرای این طرح 18 قاچاقچی و عامل افیونی به همراه 46 معتاد متجاهر دستگیر و در مجموع 18 کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از عملیات ویژه مقابله با سرقت در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: با دستگیری 41 سارق، مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از جمله 6 دستگاه موتورسیکلت از سارقان کشف شد.
سرهنگ حسینی با اشاره به حضور موثر پلیس راهور در اجرای این طرح، اظهار داشت: 38 خودرو و 11 موتورسیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و رعایت نکردن قرانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توقیف شدند.
وی از دستگیری 73 متهم تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی خبر داد و بیان داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، 2 میلیارد ریال کالای قاچاق از قاچاقچیان کالا کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به دستگیری 9 نفر اراذل و اوباش در این عملیات، گفت: در اجرای این طرح 8 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز، یک قبضه سلاح جنگی و 4 قبضه سلاح سرد نیز کشف شد.
سرهنگ حسینی با اشاره به عزم قاطع پلیس در مقابله با هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی از مردم خواست: برای برقراری نظم و امنیت مطلوب جامعه با پلیس همکاری کنند.
---------------------
غرق دختر 14ساله در دریای رامسر
فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از غرق شدن یک دختر نوجوان14ساله به دلیل عدم آشنایی با فنون شنا در دریای آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"سید جلیل نبوی" درتشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: روزگذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر غرق شدن دختر نوجوان در دریای این شهرستان، بلافاصله مأموران انتظامی کلانتری 12 این شهرستان به همراه گروه‌های امدادی در محل حادثه حاضر شدند.
فرماندهي انتظامي شهرستان رامسر در ادامه اظهار کرد: پس از جست‌وجوی غواصان هلال احمر، جسد نوجوان 14ساله از دریا خارج و برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.
سرهنگ نبوی با تأکید بر رعایت موارد ایمنی و خودداری شهروندان از شنا کردن در نقاط ممنوعه شنا ، خاطرنشان کرد: جهت شنا از طرح های شنا که برای مسافران و شهروندان آماده شده استفاده کنند و با رعایت قانون و موازین اخلاقی، پلیس را در خدمت‌رسانی یاري کنند.
------------------------
کشف میلیاردی کالای قاچاق در آمل
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف 6 میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در این شهرستان با تلاش ماموران آگاهی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی داداش تبار" اظهار داشت: در راستای مبارزه مجدانه با مفاسد و جرايم اقتصادي بويژه مصاديق گوناگون قاچاق و با توجه به شرايط حساس اقتصادي کشور اکثر اقشار جامعه درگير مشکلات اقتصادي شده اند اجرای طرح تشدید مبارزه مقابله با پدیده شوم قاچاق بطور ويژه در دستور کار پليس تخصصی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود: با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی در اجرای طرح کنترل و ایست بازرسی در محور هراز یک دستگاه خودرو کامیونت ایسوزو که حامل کالای قاچاق بوده را متوقف کرده اند.
وی ادامه داد: در خودرو موصوف توقیفی، 19 دستگاه کولر قاچاق به ارزش 6 میلیارد ریال کشف و پرونده ای در این خصوص تشکیل و در حال رسیدگی می باشد.
سرهنگ داداش تبار از شهروندان خواست: برای مقابله با ناهنجاری های اجتماعی هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه سیاسی امنیتی و انتظامی به مرکز فوریتهای پلیس 110 اعلام نمایند.
-------------------------
دستگیری 31 سارق و مالخر اموال مسروقه در جویبار
فرمانده انتظامي شهرستان جویبار از دستگیری 31 سارق و مالخر حرفه ای اموال مسروقه و کشف23فقره سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری پايگاه خبري پليس، سرهنگ "غلامرضا جعفری" در تشریح این خبر بیان داشت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی با اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، افزود: ماموران پس از شناسایی مناطق جرم خیز و مخفیگاه سارقان سابقه دار پس از هماهنگی با مرجع قضائی در اقداماتی غافلگیرانه31سارق و مالخر حرفه ای اموال مسروقه را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان جویبار تصریح کرد: متهمان در بازجویی ها به23 فقره انواع سرقت اعتراف کردند و مقادیری انواع مواد مخدر در این طرح کشف و 17موتورسیکلت و 11خودرو نیز توقیف شد.
سرهنگ جعفری در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه رفتار مشکوک توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، موضوع را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.
--------------------------
کشف 36 فقره سرقت در طرح ارتقاء امنيت اجتماعي بهشهر
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری 16 سارق و کشف 36 فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی " درباره جزئیات این خبر، گفت: به منظور پاسخگويي به مطالبات مردمي و برقراري نظم و امنيت عمومی، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در اين شهرستان اجرا شد.
وی تصریح کرد: از 16متهم دستگیر شده در بازجویی به عمل آمده در مجموع به 36 فقره سرقت اعتراف کردند.
سرهنگ عنایتی گنجی اظهار داشت: دستگیری 8 معتاد متجاهر و خرده فروش، توقیف 12 دستگاه موتورسیکلت و30 دستگاه خودرو متخلف از دیگر اقدامات این فرماندهی در اجرای طرح مذکور بوده است.
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر در پايان از همکاري مردم با پلیس تشکر کرد و گفت: شهروندان مي توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک در زمينه های توزيع انواع موادمخدر، سرقت، کالاي قاچاق و سایر جرائم ،مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند.
----------------------خبرنگارخبرگزاری تابناک مازندران سلمان مهدوی 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار