در این بازرسی ها ۴۷۱ مورد تذکر شفاهی، ۱۵۷ فقره پرونده و ۱۹۵ مورد تخلف شامل گران فروشی، کم فروشی، تعطیلی خودسرانه نانوایی، عرضه خارج از شبکه، تقلب در کسب مشاهده و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.
کد خبر: ۱۰۶۴۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸ 31 August 2022

به گزارش تابناک مازندران ، مدیر جهاد کشاورزی رامسر از بازرسی و پایش ۲۰۹۷ مورد از واحدهای تولیدی و توزیعی محصولات و نهاده های کشاورزی این شهرستان در ۵ ماه نخست سال خبر داد و گفت: ۱۹۵ مورد تخلف شامل گران فروشی، کم فروشی، تعطیلی خودسرانه نانوایی، عرضه خارج از شبکه و تقلب در کسب مشاهده و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

علی ابوالحسنی در جمع خبرنگاران با اظهار به خبر فوق گفت: این واحدها در زمینه توزیع شکر، نانوایی، روغن، لبنیات، محصولات پروتئینی، برنج، میوه، ادوات و نهاده های کشاورزی و دامی فعالیت داشتند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رامسر افزود: در این بازرسی ها ۴۷۱ مورد تذکر شفاهی، ۱۵۷ فقره پرونده و ۱۹۵ مورد تخلف شامل گران فروشی، کم فروشی، تعطیلی خودسرانه نانوایی، عرضه خارج  از شبکه، تقلب در کسب مشاهده و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

وی بیان کرد: ماه محرم و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، ۳ تن گوشت گوساله منجمد وارداتی، ۲۵ تن شکر و ۲۰ تن برنج وارداتی با هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی به مساجد، تکایا و هیئت های مذهبی این شهرستان توزیع شد و هچنان در حال تسهیم است. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار