معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی گفت:اربعین نمادی برای فراموش نشدن عاشوراست و راهیپمایی عظیم اربعین حسینی یكی از نشانه ها و نمادهای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۱۰۶۴۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۴ 29 August 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، بهنام نظری در مراسم بدرقه کاروان خادمین حسینی شهرداری اراک که در جوار گلزار مطهر شهدا برگزار شد افزود: بدرقه کاروان خادمین حسینی شهرداری به عتبات عالیات و شهر مرزی مهران برای خدمت به زائران اربعین حسینی از محل گلزار مطهر شهدا اقدامی بسیار ارزشمند است و از شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر بابت این کار، تقدیر می شود.
وی از پاکبانان خدوم شهرداری خواست، به نیابت از شهدا که امنیت و اقتدار امروز کشور مدیون آنها است،در اولین لحظه زیارت بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) و در مسیر بین الحرمین شهدا را یاد کنند و به نیابت از آنها زیارت کنند چرا که شهدا از لحظه حضور در جبهه تا لحظه شهادت، مدام ذکر کربلا کربلا ما داریم می آییم، بر لب داشتند.پاکبانان باد صبا هستند که به پابوس امام حسین(ع) می روند و پیام رسان اشک های ما هم باشند .
وی اظهار داشت: راهپیمایی اربعین حسینی شكوه میلیون ها انسان دلداده در بین مسیر نجف تا كربلاست كه در این راهپیمایی افرادی از همه مناطق، اقلیم ها و گویش ها در آن شركت می كنند و یک جبهه مقاومت علیه استكبار جهانی را تشكیل می دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار