عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان گفت: همایش ملی "تبیین و تحلیل کارآمدی جمهوری اسلامی؛ از واقعیت‌ها تا بایدهای گام دوم" با رویکرد نخبه محوری و پژوهشی آبان امسال در اصفهان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۴۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶ 29 August 2022

محمد علی بصیری افزود: همایش ملی "تبیین و تحلیل کارآمدی جمهوری اسلامی؛ از واقعیت‌ها تا بایدهای گام دوم" با هدف بررسی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در حوزه های استانی، کشوری و بین المللی در ۴۰ سال گذشته و تشریح افق سال های آینده بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب توسط دانشگاه اصفهان برگزار می شود.

دبیر علمی همایش ملی تبیین و تحلیل کارآمدی جمهوری اسلامی، اظهار داشت: در این رویداد تلاش می شود تا با استفاده از نظرات و ایده های چهره های شاخص، نخبگان و پژوهشگران نقاط ضعف و قوت در چهار دهه گذشته در نظام جمهوری اسلامی ایران احصا و تبیین و با توجه به آنها و بمنظور رفع نقاط ضعف، مسیر آینده مشخص شود.

بصیری با بیان اینکه در واقع محورهای این همایش پلی بین گذشته و آینده نظام جمهوری اسلامی هستند، اضافه کرد: مخاطبان اصلی این رویداد علمی، نخبگان در حوزه پژوهشی ، دانشگاهی و سیاستگذاری هستند و از مقاله ها و سخنرانی های چهره های مطرح در همایش استفاده می شود.

وی با اشاره به اینکه عناوین برتر از بین مقاله های رسیده به دبیرخانه همایش بصورت سخنرانی و پوستر ارائه خواهد شد، خاطرنشان کرد: انتظار ما این است که بخش های مختلف مانند قانونگذاری و سیاستگذاری از مباحث مطرح شده در همایش برای رفع ضعف های موجود، مدیریت و ترسیم مسیر آینده بهره بگیرند.

استاد دانشگاه اصفهان، برگزاری این رویداد را کار بزرگی خواند و تاکید کرد: شاید در این همایش همه مسائل مربوط به کارآمدی نظام جمهوری اسلامی مطرح نشود و نیاز به برگزاری رویدادهای دیگر بمنظور بررسی هرچه بیشتر و کامل‌تر آنها وجود داشته باشد.

وی همچنین با بیان اینکه محورهای این همایش در دو بخش اصلی داخلی (شامل ملی و استانی) و خارجی است، گفت: آخرین فرصت ارائه چکیده مقاله به دبیرخانه ۳۱ شهریور و ارسال اصل مقاله ۲۰ مهر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار