فرماندار چرداول خبر داد؛
فرماندار چرداول: عملیات احداث قطعه دوم و سوم محور ایلام - حمیل آغاز شد
کد خبر: ۱۰۶۳۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷ 27 August 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛سعید رضا کریمیان روز شنبه در آئین عملیات احدات دو قطعه مهم محور ایلام به حمیل گفت: طول پروژه قطعه دوم ۱۵ کیلومتر که اعتبار آن یکهزار و ۸۷۰ میلیارد ریال می باشد.

وی افزود: برای عملیات احدات قطعه سوم محور ایلام به حمیل نیز به طول ۱۰ کیلومتر احداث و ۳۱ کیلومتر عملیات تکمیلی اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

کریمیان خاطر نشان کرد: عملیات احدات و تکمیل راه ارتباطی ایلام به حمیل شامل آسفالت، لکه گیری، احداث گالری(تونل مصنوعی) پل سازی و شانه زنی جاده خواهد بود که با تکمیل این دو قطعه شاهد روان سازی تردد زائرین عتبات عالیات و مسافران خواهیم بود.

فرماندار شهرستان چرداول خاطر نشان کرد : بیش از ۷۰ درصد تردد زائرین عتبات عالیات و بویژه اربعین استان ایلام بعنوان دروازه راه کربلا از شهرستان چرداول صورت می گیرد که از مسئولین ارشد کشوری و استانی و نمایندگان نردم در محلس شورای اسلامی تقاضا داریم نگاه ویژه ای به این مسیر اصلی زائران داشته باشند.

 با حضور خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی،مهندس علی اصغر کاظمی معاون شرکت زیرساخت های غرب کشور، بسطامی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی،هژبری معاون عمرانی استانداری ایلام،مدیرکل راه و شهرسازی، فرمانداران سیروان و چرداول و جمعی از مدیران محلی و نیروهای نظامی و انتظامی عملیات احدات قطعه دوم و سوم محور ایلام به حمیل آغاز شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار