دو مرجع تقلید شیعه با صدور پیام‌های جداگانه رحلت آیت‌الله محمدعلی ناصری را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۱۰۶۳۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵ 27 August 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک قم، آیات عظام ناصر مکارم شیرازی و عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید شیعه، با صدور پیام‌های جداگانه رحلت آیت‌الله محمدعلی ناصری استاد حوزه علمیه اصفهان را تسلیت گفتند. متن پیام‌ها به این شرح است:

پیام آیت الله مکارم شیرازی:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر ارتحال عالم ربانی و استاد اخلاق مرحوم آیت الله حاج شیخ محمد علی ناصری طاب ثراه موجب نهایت تأسف و تأثر گردید.

این عالم وارسته پس از بهره‌مندی از محضر اساتید بزرگ، با حضور در خطه اصفهان سالیان متمادی به تربیت شاگردان، پرورش طلّاب، خدمت به مردم و حمایت از محرومان پرداخت.

تأسیس مدارس علوم دینی، مؤسسات تخصصی و تحقیقاتی حوزوی، مراکز درمانی و خیریّه، آثار مکتوب، سخنرانی‌ها و پرورش هزاران شاگرد بخشی از برکات عمر نورانی ایشان بود.

توصیه‌های اخلاقی و اجتماعی آن فقید سعید همواره راهنما و راهگشای مریدان بود. خاطرات مصاحبت و هم‌نشینی با وی، منش اخلاقی و دقت‌های حکیمانه ایشان همیشه در یاد می‌ماند.

اینجانب این مصیبت مؤلمه را به محضر حضرت ولی عصر ارواحنا له الفداه، حوزه‌های علمیه، جامعه روحانیت، مردم مؤمن و متدیّن اصفهان بویژه به شاگردان، علاقمندان و ارادتمندان وی، بالاخص به فرزندان و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال علو درجات و حشر وی با اولیاء طاهرینش را مسئلت نموده و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را خواستارم.

والسلام علیکم ورحمة الله و برکاته.

قم- ناصر مکارم شیرازی

۱۴۰۱/۶/۴

پیام آیت الله جوادی آملی:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

️ارتحال عالم متخلّق حضرت آیت‌الله ناصری را به حوزه علمیّه و مردم بزرگوار اصفهان و بیت شریف آن فقید سعید تسلیت و علوّ درجات آن فقیه راحل و صبر جمیل بازماندگان از خدای سبحان مسئلت می‌شود.

جوادی آملی / چهارم شهریور

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار