رئیس پلیس راه استان مازندران از انسداد مقطعی محور کندوان در روزهای دوشنبه و سه شنبه 7 و 8 شهریور ماه از ساعت 8 صبح الی 4 عصر حد فاصل " کف هزارچم تا سیاه بیشه " خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۳۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷ 25 August 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 03/06/1401 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------
انسداد مقطعی محور کندوان / اجرای عملیات پاکسازی و لق گیری ترانشه های باز ریزشی 
رئیس پلیس راه استان مازندران از انسداد مقطعی محور کندوان در روزهای دوشنبه و سه شنبه 7 و 8 شهریور ماه از ساعت 8 صبح الی 4 عصر حد فاصل " کف هزارچم تا سیاه بیشه " خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "یداله جهان تاب" در تشریح این خبر، گفت: به منظور اجرای عملیات پاکسازی و لق گیری ترانشه های باز ریزشی در کیلومتر50 تا 64 حد فاصل کف هزارچم تا سیاه بیشه محور کندوان، محدودیت های ترافیکی در این محور به اجرا در خواهد آمد.
وی، افزود: به همین منظور تردد وسایل نقلیه از روز دوشنبه 7 شهریور به مدت 2 روز به صورت مقطعی از ساعت 8 صبح الی 4 عصر در این محور ممنوع است.
رئیس پلیس راه استان مازندران، تصریح کرد: رانندگانی که قصد تردد از این محور را دارند ضمن مدیریت سفر خود می توانند از محورهای جایگزین "فیروزکوه و هراز" تردد کنند.
سرهنگ جهان تاب از رانندگان وسایل نقلیه خواست در زمان اعمال محدودیت با صبر و حوصله و رعایت قوانین و مقررات پلیس راهور و عوامل راهداری را در اجرای ماموریت یاری کنند و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.
-----------------
کشف 6 کیلو گرم مواد مخدر در تنکابن 
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف 6 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری یک سوداگر مرگ در آن شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "بهادر دیلمی" در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق و توزیع انواع مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ در شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ضمن هماهنگی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف 6 کیلوگرم تریاک از متهم خبر داد و اظهار داشت: این سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ دیلمی در خاتمه با بیان این که سوداگران مرگ همواره با مقاصد سودجویانه سعی در فروپاشی خانواده ها را دارند از شهروندان خواست: ضمن مراقبت از فرزندان خود بویژه قشر نوجوان، در صورت شناسایی عاملان سود جو مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی110 اعلام دارند.
--------------------
اجرای عملیات جاده ای در محورهای فیروزکوه و کندوان 
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران از اعمال محدودیت ترافیکی در محور "فیروزکوه" و " کندوان" از 31 مرداد ماه تا 20 شهریور ماه خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "یداله جهان تاب" با اعلام این خبر، بیان داشت: با توجه به درخواست مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مبنی بر صدور مجوز عملیات کارگاه جاده ای در محور فیروزکوه کیلومتر 8 تا 58 منطقه (قائم شهر تا گدوک) و محور کندوان کیلومتر 5 تا 70  منطقه (چالوس تا تونل کندوان) محدودیت های ترافیکی اعمال خواهد شد .
وی با بیان اینکه این محدودیت ها از 31 مرداد ماه الی 20 شهریور اعمال خواهد شد، تصریح کرد: محدودیت های ترافیکی در روزهای یک شنبه ، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 8 صبح تا 17 عصر هر هفته به غیر از روزهای شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه خواهد بود.
رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه اجرای این عملیات جاده ای جهت نصب تجهیزات و برق رسانی به سامانه های ثبت تخلف سرعت انجام خواهد شد، اظهار کرد: عملیات با انسداد مقطعی و کوتاه مدت یک خط عبوری انجام شده، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.
سرهنگ جهان تاب از رانندگان و سایل نقلیه خواست در زمان اعمال محدودیت با صبر و حوصله و رعایت قوانین و مقررات راهور پلیس و عوامل راهداری را در اجرای ماموریت یاری کنند.
------------------------
سرقت میلیاردی رمز ارز از کیف پول الکترونیکی‌ 
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از شناسایی و دستگیری فردی که به صورت غیر مجاز اقدام به سرقت ارز دیجیتال به ارزش یک میلیارد و پانصد میلیون ریال کرده بود، خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمود حسین زاده" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا شهرستان و ارائه مرجوعه قضائی مبنی بر به سرقت رفتن ‏ارز دیجیتال از کیف پول الکترونیکی‌اش،‎‎ موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.
وی ادامه داد: بنا بر اظهارات شاکی، دو ماه پس از ورود به بازار رمز ارزهای دیجیتال، کل دارایی ارزی وی به ارزش یک میلیارد و پانصد میلیون ریال از کیف پولش توسط فرد ناشناس به سرقت رفته است.
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، اظهار کرد: با اقدامات کارشناسی مشخص شد که هیچ هکی صورت نپذیرفته و سارق به رمز و کلمه ورود کیف پول دیجیتال شاکی دسترسی داشته که شاکی با مشاهده نتایج بررسی های پلیس، اعلام داشت به علت عدم آشنایی با نحوه سرمایه گذاری در این حوزه با ترغیب یکی از دوستانم وارد عرصه رمز ارزها شده و حساب و کیف پول دیجیتال را هم خود وی برایم ایجاد کرده است.
وی تصریح کرد: پس از بررسی های لازم و ردیابی فنی متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی، دستگیر که در ابتدا منکر هرگونه سرقت ارزی شده ولی با مشاهده مستندات گردآوری شده و ادله مجرمانه دیجیتال استخراجی از تجهیزات دیجیتال هوشمند توقیف شده از متهم در هنگام دستگیری، به ناچار لب به اعتراف گشود.
سرهنگ حسین زاده در خاتمه هشدار داد: شهروندان عزیز قبل از ورود به بازار رمز ارزها ، علم و دانش خود را افزایش داده و با مطالعه و تحقیق لازم در این بازار، سرمایه گذاری نمایند و به‌هیچ‌ عنوان اطلاعات محرمانه مانند رمز عبور کیف پول و اطلاعات کاربری خود در صرافی‌ها را در اختیار دیگران قرار ندهند.
----------------------
دستگیری سارقان اماکن خصوصی با 8 فقره سرقت در نکا 
فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری سارقان اماکن خصوصی و کشف 8فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی "در بیان این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی در ادامه گفت: در این راستا ماموران پلیس آگاهی و دایره تجسس کلانتری11 این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی، 2سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنها را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در بازجویی های فنی تاکنون به 8فقره سرقت اعتراف نمودند که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی شدند.
سرهنگ عزیزی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سريعاً به پليس110 اطلاع دهند .
------------------------

خبر. سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار