مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی کرج از برگزاری طرح «پلکان حرف آورد در فضای مجازی» خبر داد و گفت: این طرح در خصوص سواد رسانه ویژه بانوان رده سنی ۲۰ تا ۳۵ سال برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۳۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹ 24 August 2022

به گزارش «تابناک البرز» نجمه زارعی از برگزاری طرح «پلکان حرف آورد در فضای مجازی» خبر داد و گفت: این در طرح با هدف آموزش سواد رسانه‌ای در دستورکار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این طرح ویژه بانوان روزهای ۸ و ۱۰ شهریور ماه اجرایی می‌شود، ادامه داد: این دوره‌های سواد رسانه‌ای به روش نوین و دور از برنامه‌های مرسوم گذشته در این حوزه برگزار می‌شود.

مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی شهرستان کرج با اشاره به اینکه مدرسین این طرح مشخص شده است، یادآور شد: سعی داریم با اجرای این طرح آسیب‌های فضای مجازی را رصد کرده و به نحوه مقابله با آن بپردازیم.

زارعی با تأکید بر اهمیت تأثیر فضای مجازی بر ناخودآگاه افراد، تأکید کرد: همچنین این مهم نیز به صورت جدی در دستورکار قرار دارد.

وی رده سنی مجاز در شرکت این دوره‌های سواد رسانه‌ای را جوانان ۲۰ الی ۳۵ سال برشمرد و اظهار کرد: ظرفیت ثبت نام در این دوره‌های رایگان به صورت محدود است و اولویت با افرادی که ضمن داشتن شرایط لازم زودتر اقدام به ثبت نام کردند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه این دوره‌ها در دو روز سه شنبه و پنج شنبه برگزار می‌شود، اضافه کرد: هر روز مشمول سه کلاس درسی در تالار شهیدان نژاد فلاح خواهد بود. متقاضیان برای انجام پیش ثبت نام باید به آدرس الکترونیکی https://survey.porsline.ir/s/9YRXQQP/ مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار