تغییرات در فروش،بدون افزایش قیمت
مرحله دوم هوشمند سازی فروش نان احتمالا از بیست و پنجم شهریور اجرا شود .
کد خبر: ۱۰۶۳۱۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵ 22 August 2022

دبیر کمیته گندم، آرد و نان سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان،گفت: با توجه به لزوم افزایش اطمینان دولت از صحت فرایند‌های نرم افزاری، کامل بودن ادوات سخت افزاری در سراسر کشور و اینکه نانوایان بیست و پنجم امرداد آرد یارانه‌ای دریافت کردند پیش بینی می‌شود که بخشنامه اجرایی این طرح تا بیستم شهریورماه سال جاری ابلاغ شود.

اصغر مهدوی با بیان اینکه چهار هزار و ۶۰۰ واحد نانوایی در سراسر استان مشغول فعالیت هستند، افزود: تاکنون ۹۵ درصد از نانوایی‌های دولتی پز استان معادل چهار هزار و ۵۰ واحد نانوایی به دستگاه‌های کارتخوان هوشمند فروش نان متصل شده اند و ۴۰۰ واحد آزادپز و فانتزی نیز الزامی به نصب این دستگاه ندارند.

وی با اشاره به تکمیل شدن مرحله اول طرح هوشمند سازی فروش نان گفت: در مرحله دوم این طرح قیمت گندم برای کارخانجات آرد و نانوایی ها‌ی استان آزاد می‌شود، اما یارانه آرد را دولت به نانوایی‌ها پرداخت می‌کند و مردم هیچ گونه هزینه اضافی برای نان پرداخت نمی‌کنند و قیمت نان ثابت خواهد بود.

دبیر کمیته گندم، آرد و نان سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه در مرحله دوم هوشمند سازی فروش نان امکان خرید از تمام کارت‌های بانکی برای مردم وجود دارد، افزود: همچنین در این طرح محدودیتی برای تعداد خرید نان وجود ندارد.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های کارتخوان پشتیبان نیز برای نانوایی‌ها تهیه شده که در صورت بروز مشکل تا شش ساعت اطلاعات را در خود ذخیره می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار