معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه:
معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه اظهار کرد : موکب هایی که برای خدمت رسانی به زائرین اربعین در سطح استان مستقر هستند، مایحتاج آنها از طریق شرکت های بازرگانی دولتی در اختیارشان قرار داده می شود.
کد خبر: ۱۰۶۲۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲ 20 August 2022

محمدرضا عباسی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: ماتلاش میکنیم مایحتاجی که موکب ها نیاز دارند ازطریق شرکت های بازرگانی به نرخ دولتی در اختیارشان قرار دهیم که بتوانند همراه با کمک های مردمی از زائرین پذیرایی کنند.

عباسی اظهار کرد: در آستانه حرکت عظیم و میلیونی زائرین اباعبدالله الحسین(ع)‌، ستاد اربعین در استان تشکیل شده، مصوب شده از کنگاور که زائرین وارد استان تا مرز خسروی که از مرز خارج میشوند، موکب های مردمی از زائرین پذیرایی میکنند تا ما بتوانیم سهم خود را در این راهپیمایی جهانی که با حضور زائران اباعبدالله الحسین (ع) رونق پیدا می کند و با شکوه هرچه بیشتری برگزار خواهد شد، ایفا کنیم.

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود:حدود  ۸۰۰ موکب در سطح استان کرمانشاه مستقر خواهند شد و در تلاشیم کمک های لازم به موکب ها داده شود.

وی افزود: در کنار نذورات مردمی کالاهای اساسی از جمله برنج، شکر، روغن، مرغ و گوشت بنا به درخواست ستاد اربعین استان با نرخ دولتی در اختیار موکب ها قرار داده می شود تا پذیرای زائرین اربعین باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار