استاندار همدان:
استاندار همدان، در جلسه شورای آرد و نان استان همدان، گفت: قیمت نان در سال جاری همان مصوبه سال گذشته است و هیچ گونه افزایش قیمتی در این زمینه نداریم.
کد خبر: ۱۰۶۰۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷ 10 August 2022

 استاندار همدان، در جلسه شورای آرد و نان استان همدان، گفت: قیمت نان در سال جاری همان مصوبه سال گذشته است و هیچ گونه افزایش قیمتی در این زمینه نداریم.

به گزارش تابناک همدان، علیرضا قاسمی فرزاد اظهار داشت:  آرد بدون افزایش قیمت و با نرخ ثابت بین نانوایی‌های سنتی با قیمت قبل توزیع می‌شود.

وی گفت:  تشدید بازرسی‌های تخصصی و برخورد با هرگونه تخلف در چرخه توزیع آرد و نیز فروش‌های غیرمجاز و خارج از شبکه در حال انجام است.

به گفته استاندار همدان، نظارت و کنترل تعزیرات و مجموعه‌های نظارتی بر نحوه توزیع آرد و نیز شبکه‌های بهداشتی با محوریت شورای آرد و نان، صمت و فرمانداران انجام می‌شود.

قاسمی فرزاد تاکید کرد:  کارخانه تولید آرد مکلف به حمل آرد سهمیه و تحویل تا نانوایی است

وی تصریح کرد: اگر کارخانه در حمل آرد به نانوایی‌ها کوتاهی و یا تاخیری داشته باشد متخلف محسوب شده و سهمیه گندم آن کارخانه قطع خواهد شد و کارخانه دیگری جایگزین می‌شود.

استاندار همدان اشاره کرد:  در راستای اجرای طرح هوشمندسازی نانوایی‌های سراسر استان هزار و ۷۲۱ واحد نانوایی در استان مجهز به دستگاه‌های کارتخوان هوشمند تحت مدیریت بانک سپه شده‌اند.

وی ادامه داد: حدود ۱۳۰ نانوایی بدلیل مشکلات حقوقی و قضایی قادر به نصب این دستگاه نبودند که رفع مشکلات آنها توسط دستگاه‌های مربوطه در دست اقدام است.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه وضعیت استان همدان در نصب دستگاه‌های کارتخوان هوشمند نسبت به سایر استان‌ها مطلوب و قابل قبول گزارش شده، اذعان کرد: مبنای فعالیت نانوایی‌های استان دستگاه‌های کارت خوان جدید است و کارتخوان‌های قدیمی جمع آوری شده است.

وی با بیان اینکهنانوایی‌هایی که طبق بررسی‌ها و رصد، دستگاه کارت خوان هوشمند تراکنش ندارند و یا بالاتر از حد مجاز ثبت شده‌اند سهمیه آرد آنها قطع می‌شود، خاطر نشان کرد:  استانداردهای بهداشتی نان‌های تولیدی، توسط اکیپ های نظارتی شورای آرد و نان، صنعت و معدن و اتحادیه نانوایان بررسی و کنترل شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار