فرماندار تویسرکان با اشاره به اتمام 90 درصد از کار ساماندهی گلزار‌ شهدا در تویسرکان گفت: تعداد محدودی از گلزارهای شهدا در روستاها باقی مانده که تا تابستان سال آینده ساماندهی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸ 05 March 2015

فرماندار تویسرکان با اشاره به اتمام 90 درصد از کار ساماندهی گلزار‌ شهدا در تویسرکان گفت: تعداد محدودی از گلزارهای شهدا در روستاها باقی مانده که تا تابستان سال آینده ساماندهی می‌شود.

به گزارش فارس ؛ مهرداد موسوی در جلسه کارگروه ساماندهی گلزار شهدا، با اشاره به اینکه گلزارهای شهری شهدا در تویسرکان ساماندهی شده اظهار کرد: 90 درصد از گلزارهای شهدای شهرستان تویسرکان ساماندهی شده‌اند.

وی : تعداد محدودی از گلزارهای شهدا در روستاها باقی مانده که با برنامه‌های در دست اجرا تا تابستان سال آینده ساماندهی می‌شود.

فرماندار تویسرکان ابراز امیدواری کرد جشن پایان کار ساماندهی گلزار شهدا در سال 94 در شهرستان تویسرکان برگزار شود.

وی درباره آبرسانی و برق ‌رسانی به گلزارهای روستایی تاکید کرد: طبق قانون تمام هزینه‌های زیرساختی، انشعابات آب، برق و گاز این گلزارها در روستاها باید رایگان باشد.

فرماندار تویسرکان با تاکید بر اینکه روستاهایی که گلزار شهدای آن‌ها فاقد راه دسترسی است در دستور کار قرار گیرد، خواستار برق‌دار شدن گلزارهای فاقد برق در اسرع وقت شد.

وی با اشاره به اینکه ایجاد زیرساخت‌ در تپه نورالشهدا هزینه‌های زیادی در بردارد، گفت: محوطه‌سازی این محل با توجه به وسعت 10 هکتاری آن کاری پرهزینه و بسیار دشوار است.

موسوی ابراز کرد: امیدواریم سال آینده در صورت گشایشی در منابع مالی، اعتبارات خوبی به این پروژه اختصاص یابد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بخشی از کارهای تپه نورالشهدا انجام شده، خطاب به شهرداری گفت: المان مزار شهدای گمنام در تپه نورالشهدا هر چه زودتر تکمیل شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تویسرکان نیز تعداد گلزار شهدا در شهرستان را 91 گلزار مشتمل بر 706 مزار اعلام کرد و افزود: از مجموع 91 گلزار 6 گلزار شهری و 85 گلزار روستایی است.

محمد داوری با اشاره به اینکه 6 گلزار شهری مشتمل بر 336 مزار شهید ساماندهی شده‌، بیان کرد: کار ساماندهی 75 گلزار روستایی مشتمل بر 329 مزار شهید انجام شده است.

 وی با بیان اینکه ساماندهی 10 گلزار با 41 مزار شهید در روستاهای باقی مانده نیز در دست اقدام است یادآور شد: کلنگ آغاز عملیات اجرایی تعدادی از این گلزارها به مناسبت روز بزرگداشت شهدا به زمین زده می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار