مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از شناسایی و پلمب یک کارگاه غیرمجاز تولید مواد غذایی در شهرستان مرودشت خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۹۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴ 01 August 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: غلامرضا سالاری گفت: با گزارش بازرسان دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر فعالیت غیرمجاز یک کارگاه تولید پوره گوجه فرنگی در شهرستان مرودشت، پرونده‌ای جهت بررسی موضوع در تعزیرات حکومتی این شهرستان تشکیل شد.

او گفت: بر اساس گزارش بازرسین، محصولات این کارگاه در شرایط کاملا غیربهداشتی تولید شده و به دلیل آلودگی قابلیت مصرف را ندارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس به دفاعیات غیرقابل قبول متصدی این کارگاه اشاره کرد و گفت: نهایتا با احراز تخلف در این پرونده، شعبه رسیدگی کننده حکم به تعطیلی کارگاه مذکور و معدوم کردن کلیه تولیدات آن صادر کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: با گزارش بازرسان اتاق اصناف مبنی بر تقلب در کسب یک نمایندگی فروش محصولات پلاستیکی در شیراز، پرونده‌ای در این رابطه در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

سالاری از احضار متصدی این نمایندگی به تعزیرات خبر داد و گفت: بر اساس گزارش بازرسین، واحد صنفی مذکور در فروش انواع محصولات پلاستیکی مرتکب تقلب و گرانفروشی شده که در بررسی‌های به عمل آمده، تخلف در این پرونده محرز شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس ضمن هشدار در خصوص هرگونه تقلب توسط واحد‌های تولیدی و صنفی گفت: نهایتا با تکمیل تحقیقات، شعبه رسیدگی کننده رای به جریمه یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی فرد متخلف صادر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار