مدیر روابط عمومی اورژانس فارس با اعلام این مطلب که روزانه بیش از ۳۵۰۰ تماس تلفنی با سامانه ۱۱۵ استان قرار می‌شود گفت: متاسفانه ۱۰درصد این تماس‌ها مزاحمت‌های تلفنی است.
کد خبر: ۱۰۵۹۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰ 31 July 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیر روابط عمومی اورژانس فارس با اعلام این مطلب که روزانه بیش از ۳۵۰۰ تماس تلفنی با سامانه ۱۱۵ استان قرار می‌شود گفت: متاسفانه ۱۰درصد این تماس‌ها مزاحمت‌های تلفنی است.
همتی افزود:روزانه ۶۰۰ ماموریت توسط تیم‌های عملیاتی اورژانس فارس انجام می‌شود که بخشی از آن‌ها ماموریت‌های کاذبی است که شهروندان اطلاع می‌دهند.
وی گفت: این مزاحمت‌ها در کنار ماموریت‌های کاذب باعث میشود در خدمت رسانی به افراد حادثه دیده واقعی اختلال ایجاد شود
مدیر روابط عمومی اورژانس فارس در کنار اعلام این آمار به سایر مشکلات فرشتگان نجات در اورژانس استان اشاره کرد و گفت: رفتار‌های ترافیکی شهروندان در خیابان هاو عدم همکاری در بازگشایی مسیر‌های برای آمبولانس‌های اورژانس از دیگر مشکلاتی است که پیش روی نیرو‌های اورژانس فارس است.

همتی افزود: علاوه بر این موارد در بعضی مواقع، آدرس اشتباه و یا ناقص باعث سردرگمی نیرو‌های اورژانس می‌شود
وی گفت:تجمع شهروندان در محل حادثه و پارک وسایل نقلیه آن‌ها در محل حادثه، ورودی بیمارستان و مراکز درمانی از مشکلاتی است که نیرو‌های اورژانس با آن روبرو هستند.


مدیر روابط عمومی اورژانس فارس افزود: بر اساس استاندارد کشور مدت زمان تعریف شده برای آورژانس از لحظه تماس تا رسیدن بر بالین بیمار در شهر‌های بزرگ تنها ۱۲ دقیقه است و همکاری شهروندان در لحظه لحظه زندگی طلایی بودن آن موثر است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار