میز خدمت وزارت اقتصاد و دارایی مستقر در اداره کل اقتصاد و دارایی استان از ابتدای صبح شروع به کار کرد ه است و این خدمت همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۵۸۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴ 28 July 2022
میز خدمت وزارت اقتصاد و دارایی مستقر در اداره کل اقتصاد و دارایی استان از ابتدای صبح شروع به کار کرد ه است و این خدمت همچنان ادامه دارد.

به گزارش تابناک همدان، ساعت ۸ صبح از  همان ابتدای کار، شاهد حضور مردمی بودیم که برای بیان مشکلات خود به این اداره کل مراجعه کرده بودند.

از مشکل یارانه گرفته تا وام بانکی و یا درخواست تسهیلات قرض الحسنه مواردی بود که مردم را به این مرکز کشانده بود.

راه دسترسی به آرامگاه، داشتن فضای باز در ایام کرونا، تبلیغات گستره همه و همه مواردی بودند که مردم را ترغیب به انتخاب اداره اقتصاد و دارایی برای بیان و ثبت مشکلات شان در سامانه سامد می کرد.

از پیرمرد کهنسال گرفته تا نوجوان و یا زن خانه دار چشم امیدشان به حل مشکلاتشان از این طریق بود.

 در این رهگذر وقتی یک توانیاب با دو پای معلول و با آن شرایط سخت را ببینی که تود را به یکی از ۳۱ میز خدمت رسانده است، تازه می فهمی که خدمت به این مردم چه لذتی دارد و برعکس کوتاهی در قبال آنها چقدر بی عدالتی و بی وجدانی است.

اینجا انگار خانه امید و به تعبیر برخی ها تیری در تاریکی است تا شاید در این وانفسای اقتصادی، مراجعین شاهد گشایشی باشند.

نه تنها اینجا این روزها همه جای شهر بوی امید دارد

 مردم با دیدن بنرهای اطلاع رسانی حضور ریاست جمهوری در همدان دلشان گواه این را می دهد که شاید با این حضور فرجی و یا گشایشی در کار باشد.

سالهاست همین مردم وعده ها شنیدند و کارهایی دیدند که گواه آینده ای روشن را می داده اما امان از وعده های نشدنی!

مردمی که به این مرکز آمده بودند امیدوار بودند که با این اقدام دولت در ایجاد میز خدمت همزمان با سفر ریاست جمهوری  دولت سیزدهم که نوید اینده ای خوش را داده، مشکلاتشان حل شود.

به میان مردم رفتیم

سارا کلهر می گوید: از طریق بنرها و نیز جراید از وجود میز خدمت در این اداره کل آگاهی پیدا کردم.

وی ادامه داد: قطعا این خدمات و بیان مشکلات مردم پس از انکه ثبت شد، نتیجه خواهد داد وگرنه لزومی به تشکیل این میزها نبود.

وی دسترسی اسان به این اداره کل را دلیل مراجعه به این مکان دانست.

غلامی شهروند دیگری هم که مشکل بانکی داشت و به این محل مراجعه کرده بود تا راه حلی بیابد گفت: دنبال وام برای راه اندازی کسب و کار هستم و با وجود اینکه دوندگی زیادی داشتم نتیجه ای نگرفتم که امیدوارم این نقطه اخر دوندگی من باشد.
پیرمردی هم که برای سهام عدالت خود مراجعه کرده بود گفت: فرزندانم همه رفتند و من و همسرم تنها زندگی میکنیم حقوق ندارم اما سهام من پرداخت نمی شود و برای پیگیری این کار به من گفتند که رئیس جمهوری خواهد آمد و مشکلات به گوش او خواهد رسید به این خاطر اینجا امدم تا علت را بدانم و راه حل مشکلم را پیدا کنم‌.
مینا خلوصی هم دنبال وام قرض الحسنه است تا بتواند هزینه تحصیل خود را تامین و نیز در این میان با هنری که دارد شغل خانگی ایجاد کند.
فرم ها را پر می کنند سوالات را پاسخ می دهند بعصی ها همانجا به مدیران کل مرتبط ارجاع داده می شوند اما برخی ها باید منتظر یک کد رهگیری و یک تماس باشند تا.... به قول خودشان قسمت چه باشد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار