کد خبر: ۱۰۵۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴ 04 October 2015
تابناک بوشهر: رییس اداره هنر و ادبیات ستاد کل سپاه پاسداران گفت: دانشکده هنر اسلامی بسیج هنرمندان تأسیس می‌شود.

حسین قنادیان صبح امروز در نشست سرمربیان با استاد شجره طیبه صالحین بسیج هنرمندان کشور در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر به صدور مجوز دانشگاه بسیج اشاره کرد و اظهار داشت: با شروع به کار این دانشگاه، دانشکده هنر اسلامی بسیج هنرمندان نیز تأسیس خواهد شد.

قنادیان افزود: تأمین استعدادها و تربیت نیروی انسانی متخصص در اولویت برنامه‌های بسیج هنرمندان کشور است.

استاد شجره طیبه صالحین بسیج هنرمندان کشور نیز گفت: بسیج هنرمندان یکی از مؤثرترین و موفق‌ترین اقشار مختلف بسیج است که تاکنون اقدامات چشمگیرانه‌ای را در سطح کشور به منصه ظهور رسانده است.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری تصریح کرد: هنر را باید مدیریت کرد چرا که اگر آن را مدیریت نکنیم، تهاجم هنری، همگان را مدیریت خواهد کرد.

غلامرضا منتظری مسئول سازمان بسیج هنرمندان کشور نیز به تأثیرگذاری نقش هنر بر جامعه اشاره کرد و افزود: سازمان بسیج هنرمندان با تشکیل انجمن‌های مختلف هنری در سطح کشور سعی بر استفاده بهینه از این ظرفیت در جهت نهادینه کردن هنر اصیل اسلامی در جامعه دارد.   

فتح‌الله جمیری فرمانده سپاه امام صادق(ع) نیز بابیان اینکه دشمن از ابزار هنر برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌نماید، گفت: مأموریت بسیج هنرمندان در مقابله با تهدیدات نرم دشمن بسیار حساس و سخت است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار