فرمانده انتظامی محمودآباد از نصب ۱۲ دوربین مداربسته برای کاهش ناهنجاری‌ها در شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶ 04 October 2015
به گزارش تابناک مازندران ، سرهنگ زمان شالی‌کار شنبه‌شب در نشست با اصحاب رسانه یکی از راه‌های پیشگیری از جرایم را نصب دوربین‌های مداربسته بیان کرد و با اشاره به انجام فونداسیون پایه ۱۲ دوربین درسته شهر اظهار داشت: پایه‌های دوربین نصب‌شده و باید شهرداری قرارداد مجددی با بنیاد تعاون امضا کند تا دکل‌ها نصب شود.
سرهنگ شالی‌کار دوربین‌ها را یک عمل بازدارنده نامید وباتاکید بر مشارکت مردم درجهت کاهش سرقت‌ها اظهار داشت: کاهش سرقت بدون مشارکت مردم و سایر دستگاه‌ها امکان‌پذیر نیست و تقاضای من از دهیاران این است که مصوبه فرمانداری در گروه پیشگیری از سرقت را عمل کنند زیرا دهیاران موظف به نصب دوربین درمدادی ورودی روستاها هستند.
سرهنگ شالی‌کار، آگاه‌سازی شهروندان را در کاهش سرقت و ناهنجاری‌های اجتماعی مؤثر دانست و اعلام کرد: شهروندان باید همکاری داشته و در جهت افزایش ایمنی منازل و اماکن خود همت کنند.
فرمانده انتظامی محمودآباد، حضور در روستاها را یکی دیگر از برنامه‌های خود ذکر و افزود: قصد داریم به‌صورت هفتگی درروستاها حضورداشته و از نزدیک با شورا، دهیار و روستاییان ارتباط برقرار کنیم تا پل ارتباطی بین مردم نیروی انتظامی به وجود آید.
سرهنگ شالی‌کار مشارکت مردم را عامل مؤثری در کاهش تخلفات ذکر کرد و اظهار داشت: ۳۰ پلیس افتخاری داریم که با ما همکاری می‌کنند و حکم پلیس افتخاری از طرف فرماندهی استان صادر شده است.
فرمانده انتظامی محمودآباد از وجود چهار گشت موتوری و خودرویی در سطح شهر خبر داد و اظهار داشت: برای حفظ امنیت شهروندان و پاسخگویی سریع به مردم سه گشت خودرویی در سه‌نقطه شهر مستقر ویک گشت موتوری هم در شهر تردد دارد.
فرمانده انتظامی محمودآباد بابیان آنکه دریک سال گذشته تعداد هفت هزار و ۱۵۷ مورد تماس با پلیس ۱۱۰ داشتیم اظهار داشت: قبلاً یک دستگاه خودرو برای پلیس ۱۱۰ داشتیم که یک دستگاه خودروی دیگر از طرف فرماندهی استان در اختیار قرارگرفته و زمان حضور ۱۱۰ در محل حادثه کاهش چشمگیری یافت.
سرهنگ شالی‌کار اولویت نیروی انتظامی محمودآباد را برخورد با مظاهر علنی فساد ذکر کرد و گفت: طی یک سال گذشته ۳۰۷ معتاد و ۳۳۴ اتباع بیگانه دستگیر شدند، ضمن اینکه ۱۳۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار