معاون جهاد کشاورزی دماوند با اشاره به تمهیدات ویژه جلوگیری از خروج غیرقانونی گندم در دماوند، گفت: خروج گندم از شهرستان یکی از مصادیق قاچاق کالا محسوب می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۳۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶ 27 June 2022

به گزارش تابناک تهران به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی شهرستان دماوند، روز دوشنبه دوازدهمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی در خصوص پیشگیری از خروج غیر قانونی تولیدات بخش کشاورزی و به طور خاص فرار محصول استراتژیک گندم از چرخه خرید تضمینی و جلوگیری از سوء‌استفاده عوامل واسطه و دلالان با حضور اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان دماوند در محل مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار شد.

حسین هاشمی، معاون اداری مالی مدیریت جهاد کشاورزی دماوند گفت: با توجه به نزدیک شدن فصل برداشت گندم در شهرستان دماوند لازم است تمهیدات ویژه در رابطه با خروج غیرقانونی گندم در نظر گرفته شود.

وی افزود: خروج گندم تولیدی دماوند به خارج از شهرستان ممنوع است و با هماهنگی‌های صورت گرفته نیروی انتظامی از خروج گندم جلوگیری خواهد کرد.

هاشمی افزود: قیمت خرید تضمینی گندم امسال ۱۱هزار و ۵۰۰ تومان بوده و تمام تلاش دولت بر این است که در کمتر از یک هفته مبلغ خرید تضمینی محصولات کشاورزی به کشاورزان پرداخت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار