فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام باند ۸ نفره سارقان منزل در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۱۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶ 19 June 2022

به گزارش تابناک تهران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اشاره به شناسایی باند سارقان اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در محدوده خاورشهر و تشکیل چند پرونده سریعاً تیم‌های عملیاتی برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به کلانتری این محل اعزام شدند.

وی افزود: چکیده پرونده نشان از این داشت که ۲ زن تحت عنوان مستاجر و یا خریدار وارد منازل محدوده خاور شهر شده و با بررسی مسیر‌های ورود و خروج، محل کمد‌ها و تعداد اتاق‌ها اطلاعات به‌دست آمده را در اختیار ۵ آقا همدست قرار داده و آن‌ها اقدام به سرقت در زمان مناسب می‌کنند و اموال را به فرد مالخر مشخص می‌فروشند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: مأموران کلانتری با حضور در محل‌های سرقت و استفاده از شیوه‌های نوین و خاص پلیسی سرنخ‌های متعددی از سارقان به‌دست آوردند و با در کنار هم قرار دادن ادله‌های موجود محل اختفاء سارقان در ۲ نقطه از خاورشهر به‌دست آوردند.

جلیلیان تصریح کرد: روز گذشته پس از انجام هماهنگی‌های قضایی تیم‌های عملیات این کلانتری به مخفیگاه متهمان اعزام و در ۲ عملیات هماهنگ و منسجم متهمان را دستگیر کردند و در بازدید از مخفیگاهشان تعداد زیادی اموال مسروقه کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات به بزه ارتکابی معترف و مال باختگان شناسایی و پس از دعوت به کلانتری و اخذ شکایت و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار