فرمانده پلیس راه شرق تهران گفت: در سال گذشته شرق استان تهران دومین گروه آسیب پذیر در تصادفات موتور سواران بودند.
کد خبر: ۱۰۵۱۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴ 19 June 2022

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ کهریزی افزود: یکی از برنامه‌های راهبردی پلیس راهور و فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ارتقاء انضباط و فرهنگ ترافیکی است.

وی گفت: طی جلسات متعددی که با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران انجام شد مقرر گردید طرح اهدای کلاه ایمنی به صورت رایگان برای شهرستان‌هایی که دارای فراوانی تصادفات در حوزه موتور سیکلت دارند انجام شود.

سرهنگ کهریزی افزود: در حوزه شرق استان تهران، دومین گروه آسیب پذیری در تصادفات بعد از خودرو‌های سواری، موتور سیکلت سواران هستند و شهرستان دماوند نیز منطقه‌ای پرترافیک و پر تصادف است که این طرح را با اهدای کلاه ایمنی به موتور سواران عزیز با همکاری اداره راه دماوند انجام دادیم.

وی گفت: استفاده از کلاه ایمنی در سوانح رانندگی در بحث جان باخته‌ها بیش از ۴۰ درصد کاهش و در بحث جراحات بیش از ۷۰ درصدکاهش دارد.

شورش احمدی خطیر رئیس اداره راه و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دماوند گفت: در طرح امروز ۱۰۰ کلاه ایمنی به صورت رایگان به موتور سیکلت سواران شهرستان دماوند اهدا کردیم تا بتوانیم نقشی در فرهنگ سازی بهتر و کاهش آمار تلفات در این حوزه داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار