سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش استان خبر داد:
سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از پوشش ۶۱ هزار دانش آموز دوره ابتدایی در طرح تثبیت دوره تابستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۰۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷ 15 June 2022

مسعود حمیدی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تاکید بر ضرورت توجه ویژه به دوره‌های تثبیت دانش‌آموزان ابتدایی، اظهار کرد: در سال گذشته بالغ بر ۳۱ هزار دانش‌آموز تحت پوشش این طرح قرار داشتند و تابستان امسال نیز به دنبال پوشش ۶۱ هزار دانش‌آموز در این طرح آموزشی هستیم.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح تثبیت در استان خوزستان؛ خاطرنشان کرد: اجرای این طرح می‌تواند زمینه برطرف شدن ضعف‌های یادگیری در دانش‌آموزان را فراهم آورد و سرعت یادگیری در این دانش‌آموزان را به طور ویژه‌ای ارتقا دهد.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: شناسایی دانش‌آموزان مشمول، ساماندهی نیروهای آموزشی مدارس شامل معلمان، دانشجو معلمان، سرباز معلمان، اطلاع‌رسانی و آموزش اولیای دانش‌آموزان مشمول طرح، تشکیل کلاس‌های درسی و ارائه آموزش‌های لازم، نظارت مستمر بر اجرای برنامه توسط کمیته‌ها و ارائه گزارش‌های اداری و ارزشیابی از پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان مشمول برنامه از جمله مراحل اجرای این طرح استانی است.

حمیدی‌نژاد در پایان یادآور شد: طرح تثبیت به دنبال پوشش آموزشی ویژه دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل و همچنین دارای اختلالات یادگیری و فاقد دسترسی به آموزش است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار