برای مقابله با ناهنجاری های اجتماعی هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام دارند
کد خبر: ۱۰۵۰۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷ 13 June 2022

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 23/03/1401 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------
دستگیری سارقان سابقه دار خودرو در ساری 
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری سارقان سابقه دار خودرو و کشف خودرو سرقتی در گشت زنی های هدفمند پلیس در آن شهرستان خبر داد
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده" با اعلام اين خبر، گفت:  در پی اعلام خبری مبنی بر تردد خودرو سواری پراید با سابقه سرقت در محدوده جاده فرح آباد ساری بلافاصله ماموران گشت کلانتری 13 کمربندی این فرماندهی در محل حاظر که راننده خودرو با مشاهده ماموران و بدون توجه به دستور ایست پلیس از محل متواری شد.
وی افزود: ماموران انتظامی با تشکیل تیم عملیاتی و اجرای طرح مهار و با رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک گلوله موفق به مهار خودرو و دستگیری 2 نفر از سرنشینان خودرو شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: سارقین از افراد سابقه دار در امر سرقت خودرو میباشند که در جریان تیر اندازی نیز یکی از آنها از ناحیه مچ پای راستمورد اصابت گلوله قرار گرفته است و خودرو پراید سرقتی نیر کشف شد.
سرهنگ حسن زاده در پایان با بيان اينكه پليس با قاطعيت تمام در برخورد با سارقان به صورت شبانه روزي در تلاش است به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.
---------------------
توقیف موتورسیکلت 1300سی سی قاچاق در جویبار 
فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از کشف موتورسیکلت 1300سی سی قاچاق به ارزش 800 میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "غلامرضا جعفری" در تشریح این خبر، بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی با کسب از منابع مخبرین مبنی بر اینکه شخصی در منزل خود یک دستگاه موتورسیکلت هوندا 1300سی سی قاچاق دارد، توقیف کردند.
وی افزود: ماموران آگاهی پس از هماهنگی های قضائی و رعایت حقوق شهروندی موتورسیکلت را که فاقد پلاک و مخدوش شماره بدنه، توقیف و راکب آن را نیز دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، ارزش موتورسیکلت کشف شده را بالغ بر 800 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ جعفری با اشاره به این که مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت کشور است، از مردم خواست: برای مقابله با ناهنجاری های اجتماعی هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام دارند.
----------------------
اعتراف سارقان به 24 فقره سرقت سیم و کابل برق در بهشهر 
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از دستگيري سارقان سيم هاي برق با 24فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد . 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسن عنایتی" در این خصوص بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وي افزود: با تلاش هاي صورت گرفته و انجام تحقيقات لازم در اين زمينه 11 سارق حرفه اي شناسايي و دستگير شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، تصریح کرد: متهمان ضمن اعتراف به 24 فقره سرقت سيم کابل و برق با تشكيل پرونده برای سير مراحل قانوني به مرجع قضائی معرفي شدند.
سرهنگ عنایتی در پایان در توصیه ای به شهروندان گفت: با اعلام به موقع اخبار و اطلاعات در مورد هرگونه مسئله امنیتی از طریق سامانه 110، کلانتری و یا پاسگاه محل سکونت خود، پلیس را در ایجاد امنیتی پایدار یاری کنید.
---------------------------
دستگیری سارقان زورگیر خودرو درحین سرقت در آمل
فرمانده انتظامي شهرستان "آمل" از دستگيري2سارق زورگیر خودرو درحین سرقت در آن شهرستان خبرداد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "علی داداش تبار" در بیان این خبر اظهار داشت: ماموران گشت کلانتری11آمل در حین گشت زنی هدفمند خود مشاهده کردند دو نفر در حال جدا کردن اجزای یک دستگاه خودروی پراید می باشند که در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شدند.
وی افزود: در بررسی های پلیس مشخص شد افراد دستگیر شده از سارقان زورگیر خودرو بوده و دارای سابقه سرقت در استان می باشند.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل تصریح کرد: این سارقان با استفاده از کمترین غفلت اقدام به سرقت می کردند و با سرقت  خودرو و جدا کردن قطعات آن اقدام به فروش می کردند.
سرهنگ "داداش تبار" با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند به شهروندان توصیه کرد: با استفاده از اقدامات خودمراقبتی مثل نصب دوربین و بکارگیری نگهبان محله می توان از سرقت توسط این افراد فرصت طلب پیشگیری کرد.
----------------------
کشف 3 تن چوب جنگلي قاچاق در شهرستان نور 
فرمانده انتظامی شهرستان نور از کشف 3 تن چوب جنگلی قاچاق در آن شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "علی اکبر قلی پور" با اعلام اين خبر بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیرمجاز چوب از جنگل های این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران یگان امداد با همکاری ماموران منابع طبیعی در حین گشت زنی دو دستگاه خودرو نیسان حامل چوب آلات جنگلی را در محور اصلی شهرستان شناسایی و متوقف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نور تصریح کرد : ماموران در بازرسی از خودروهای توقیفی، 3 تن چوب جنگلی که به صورت غیرمجاز از جنگل های این شهرستان برداشت شده بود، کشف کردند.
سرهنگ قلی پور خاطرنشان کرد: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهمان نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
----------------------------
کشف 10 کیلو انواع موادمخدر در سوادکوه 
فرمانده انتظامی سوادکوه از کشف 10 کیلو و 267 گرم انواع موادمخدر در اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعي آن شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عبدالله اکبری" با اعلام اين خبر، اظهار داشت: به منظور پاکسازي نقاط آلوده و جرم خیز، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خيز این شهرستان به اجرا در آمد.
 فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه افزود: ماموران پس از بررسی های اطلاعاتی و هماهنگي قضائي، موفق به کشف10 کیلو و 267گرم انواع موادمخدر و دستگیری 3 سوداگر مرگ شدند.
سرهنگ اکبری با تأکيد بر همکاري، همراهي و مشاركت آحاد مردم در جهت ارتقاء امنيت اجتماعي، استمرار طرح هاي پاكسازي مناطق آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان جلب رضايت مندي شهروندان و تحقق احساس امنيت را همواره سرلوحه کار پليس دانست.
-----------------------------

خبرنگارخبرگزاری تابناک استان مازندران سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار